Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gamen met mijn pc. ik speel games zoals Company of heroes 2, rome 2 total war, Planet Zoo, Escape from tarkov, battlefield… eigenlijk alles wel
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen maximum bedrag
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Kingston HyperX Fury 16 GB DIMM DDR4-2133 2 x 8 GB
- Crucial SSD MX300 525GB
- Phanteks Enthoo Luxe Midi-Tower Black
- Gigabyte GA-Z170X-Gaming 5-EU - Moederbord
- I7-6700k
- GTX 1060 MSI Gaming 6GB
- Seasonic M12II EVO 620W
- BenQ Zowie XL2430 (1080p)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag mijn videokaart upgraden zodat ik de meeste games weer op ultra settings kan zetten met goede fps.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst een rtx kaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet passen in mijn huidige setup.
Ga je overklokken?
Ik ga niet klokken.
Wat verwacht je van ons?
Zelf heb ik weinig tot geen verstand van computers. ik heb de onderdelen van nu ooit samen met een vriend besteld en in elkaar gezet. nu merk ik echter dat mijn videokaart achter begint te raken en zou ik graag een vervanging willen. mijn vraag is ook of het genoeg zal zijn om alleen een nieuwe videokaart erin te zetten.
Ik wil gamen met mijn pc. ik speel games zoals Company of heroes 2, rome 2 total war, Planet Zoo, Escape from tarkov, battlefield… eigenlijk alles wel
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen maximum bedrag
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Kingston HyperX Fury 16 GB DIMM DDR4-2133 2 x 8 GB
- Crucial SSD MX300 525GB
- Phanteks Enthoo Luxe Midi-Tower Black
- Gigabyte GA-Z170X-Gaming 5-EU - Moederbord
- I7-6700k
- GTX 1060 MSI Gaming 6GB
- Seasonic M12II EVO 620W
- BenQ Zowie XL2430 (1080p)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag mijn videokaart upgraden zodat ik de meeste games weer op ultra settings kan zetten met goede fps.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst een rtx kaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet passen in mijn huidige setup.
Ga je overklokken?
Ik ga niet klokken.
Wat verwacht je van ons?
Zelf heb ik weinig tot geen verstand van computers. ik heb de onderdelen van nu ooit samen met een vriend besteld en in elkaar gezet. nu merk ik echter dat mijn videokaart achter begint te raken en zou ik graag een vervanging willen. mijn vraag is ook of het genoeg zal zijn om alleen een nieuwe videokaart erin te zetten.