Ik zoek een?
Soundbar
Wat is je budget?
+/- 400 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Audio van de TV versterken, zowel tijdens het kijken van een voetbalwedstrijd als tijdens het kijken van een film via netflix.
Daarnaast wil ik in ieder geval met bluetooth kunnen verbinden om via spotify muziek af te spelen.
Via netwerk zou een pre zijn alleen wellicht dat ik dit toevoeg mbv een raspberryPI
Wat heb je zelf al gevonden?
https://tweakers.net/pric...;1177253;1257171;1102915/
Er zijn een heel aantal apparaten dat ik heb bekeken.
Ik nijg sterk naar de JBL Bar 3.1.
Deze bar heeft enkel geen netwerk functionaliteit, maar hier kan ik mee leven. Dit is nu eenmaal niet anders in dit segment.
Welke vragen heb je hier nog over?
- Wat is het nut van HDMI 2.0 op soundbars? Ik zie namelijk dat de JBL bar 5.1 dit wel ondersteund.
- Moet voor de Sonos Beam ook de Sonos app gebruikt worden? De Beam lijkt me een mooie soundbar alleen betaal je denk ik teveel voor de naam Sonos.
- Welke Soundbar adviseren jullie?
Soundbar
Wat is je budget?
+/- 400 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Audio van de TV versterken, zowel tijdens het kijken van een voetbalwedstrijd als tijdens het kijken van een film via netflix.
Daarnaast wil ik in ieder geval met bluetooth kunnen verbinden om via spotify muziek af te spelen.
Via netwerk zou een pre zijn alleen wellicht dat ik dit toevoeg mbv een raspberryPI
Wat heb je zelf al gevonden?
https://tweakers.net/pric...;1177253;1257171;1102915/
Er zijn een heel aantal apparaten dat ik heb bekeken.
Ik nijg sterk naar de JBL Bar 3.1.
Deze bar heeft enkel geen netwerk functionaliteit, maar hier kan ik mee leven. Dit is nu eenmaal niet anders in dit segment.
Welke vragen heb je hier nog over?
- Wat is het nut van HDMI 2.0 op soundbars? Ik zie namelijk dat de JBL bar 5.1 dit wel ondersteund.
- Moet voor de Sonos Beam ook de Sonos app gebruikt worden? De Beam lijkt me een mooie soundbar alleen betaal je denk ik teveel voor de naam Sonos.
- Welke Soundbar adviseren jullie?