144hz scherm +60 hz scherm

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik ben op zoek naar 3 schermen die er hetzelfde uitzien waarvan 1 scherm 144hz of meer is en 2 schermen al voldoen als deze 60hz zijn. ik heb op google even gezocht maar vind het moeilijk om een scherm te vinden met hetzelfde uiterlijk maar andere specificaties. is er iemand die een suggestie heeft voor een mooie zet monitoren? kwa budget wil ik gewoon een goede set schermen en als dat betekend dat ik 900 euro moet neerleggen is dat maar zo. ik hoor het graag.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:33

br00ky

Moderator Harde Waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 09:15
Welke resolutie zoek je? 1080p, 1440p, 4k? en grootte? Ik weet dat MSI in de 27" wel wat monitoren heeft die redelijk op elkaar lijken. Misschien is dat iets? Zijn dacht ik wel curved schermen. Maar we hebben toch wel wat meer info nodig over wat je precies zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 13:31:
Goedendag,

Ik ben op zoek naar 3 schermen die er hetzelfde uitzien waarvan 1 scherm 144hz of meer is en 2 schermen al voldoen als deze 60hz zijn. ik heb op google even gezocht maar vind het moeilijk om een scherm te vinden met hetzelfde uiterlijk maar andere specificaties. is er iemand die een suggestie heeft voor een mooie zet monitoren? kwa budget wil ik gewoon een goede set schermen en als dat betekend dat ik 900 euro moet neerleggen is dat maar zo. ik hoor het graag.
Handig om hier eens te zoeken categorie: Monitoren

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.