Hai!
Graag krijg ik input en advies van jullie over mijn nieuw aan te schaffen pc. Zelf overweldigen alle specs mij al snel en ben ik geneigd dan maar de duurste computer aan te schaffen, maar dat kan slimmer dacht ik zo. Vandaar mijn vraag aan jou, ik ben benieuwd naar je advies! Alvast bedankt dat je de tijd neemt dit te lezen en te reageren
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga deze computer gebruiken voor 3D modeling met fushion 360 software, foto's bewerken met photoshop, adobe ilustrator, evt in de toekomst video's bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De gewenste prijs voor mijn nieuwe pc ligt tussen de 700 en 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil graag mijn (hele oude) printer aansluiten, een Brother DCP-7030
l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor fushion 360 is dat: 64-bit processor, 4GB or more recommend, 512MB GDDR RAM or more, except Intel GMA X3100 cards en min 2.5 gb disk space. Dit heb ik gevonden als systeem eisen voor het werken met fushion 360 maar deze requirements zeggen mij zelf vrij weinig...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil deze computer minimaal 5 jaar zonder problemen (snelheid, systeemeisen voor software up to date) blijven gebruiken.
Ga je overklokken?
?
Wat verwacht je van ons?
Ik wil zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen
met vriendelijke groet,
Sandra
Graag krijg ik input en advies van jullie over mijn nieuw aan te schaffen pc. Zelf overweldigen alle specs mij al snel en ben ik geneigd dan maar de duurste computer aan te schaffen, maar dat kan slimmer dacht ik zo. Vandaar mijn vraag aan jou, ik ben benieuwd naar je advies! Alvast bedankt dat je de tijd neemt dit te lezen en te reageren
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga deze computer gebruiken voor 3D modeling met fushion 360 software, foto's bewerken met photoshop, adobe ilustrator, evt in de toekomst video's bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De gewenste prijs voor mijn nieuwe pc ligt tussen de 700 en 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil graag mijn (hele oude) printer aansluiten, een Brother DCP-7030
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor fushion 360 is dat: 64-bit processor, 4GB or more recommend, 512MB GDDR RAM or more, except Intel GMA X3100 cards en min 2.5 gb disk space. Dit heb ik gevonden als systeem eisen voor het werken met fushion 360 maar deze requirements zeggen mij zelf vrij weinig...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil deze computer minimaal 5 jaar zonder problemen (snelheid, systeemeisen voor software up to date) blijven gebruiken.
Ga je overklokken?
?
Wat verwacht je van ons?
Ik wil zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen
met vriendelijke groet,
Sandra
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2020 13:18 . Reden: Ik wilde een introtekst toe voegen aan de vragen :) ]