Resetten paswoord Playstation account?

Pagina: 1
Acties:
  • 423 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Mijn zoon heeft een PS4, plus bijhorende Playstation account. Het paswoord voor die account is helaas verloren gegaan :(

Nu krijg ik wel nog e-mails op mijn eigen e-mail adres telkens hij wat koopt in Fortnite oid.

Ik wil het paswoord uiteraard resetten... maar wel eerst even vragen hier of ik geen domme fouten maak, wil niet de vele Euro's aan Fortnite en andere virtuele rommel verloren laten gaan... Wil niet de toorn van een PS4 verslaafde tienjarige riskeren...

Procedure...
-naar Playstation website, inloggen, "wachtwoord vergeten"
-e-mail wordt naar mijn e-mail adres gestuurd
-reset paswoord
-start Playstation, ingave nieuw paswoord
-business as usual...

Correct?

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:21

TDB

demichel schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 12:40:
Mijn zoon heeft een PS4, plus bijhorende Playstation account. Het paswoord voor die account is helaas verloren gegaan :(

Nu krijg ik wel nog e-mails op mijn eigen e-mail adres telkens hij wat koopt in Fortnite oid.

Ik wil het paswoord uiteraard resetten... maar wel eerst even vragen hier of ik geen domme fouten maak, wil niet de vele Euro's aan Fortnite en andere virtuele rommel verloren laten gaan... Wil niet de toorn van een PS4 verslaafde tienjarige riskeren...

Procedure...
-naar Playstation website, inloggen, "wachtwoord vergeten"
-e-mail wordt naar mijn e-mail adres gestuurd
-reset paswoord
-start Playstation, ingave nieuw paswoord
-business as usual...

Correct?
Lang verhaal, kort antwoord: klopt.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
TDB schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 12:41:
[...]

Lang verhaal, kort antwoord: klopt.
Voelde me eigenlijk wel wat achterlijk om dat verhaal neer te schrijven... 20 jaar als Oracle DBA werkzaam en toch nerveuzer om Playstation account van zoon te updaten dan de om de databases van een middelgrote onderneming te upgraden ;)

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schopje van HSA naar SPV.

• gambler85
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-02-2021
Ik heb een ander probleem:

Dadelijk met de ps5 zal ik opnieuw moeten inloggen om verder te gaan met mijn PSN ID. Op de ps4 gaat dit gewoon automatisch maar ik weet het wachtwoord niet meer.

Bijkomend probleem is dat het een email-adres betreft die geen inbox meer heeft namelijk […….@live.nl]

Is er een manier om je wachtwoord te achterhalen op basis van je ID / Nickname? Of kun je in de ps4 het email adres wijzigen?

• Fexqe
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 08:23
In jou geval verwacht ik dat je Playstation zal moeten bellen, aangezien je niet meer op het e-mailadres kan. Zij vragen dan het serienummer van het apparaat waar je je account op hebt gemaakt.

Als je ze moet bellen kan je een wachtijd van minimaal een uur verwachten. Met de release van de PS5 vandaag waarschijnlijk nog wel langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambler85
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-02-2021
Fexqe schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:32:
In jou geval verwacht ik dat je Playstation zal moeten bellen, aangezien je niet meer op het e-mailadres kan. Zij vragen dan het serienummer van het apparaat waar je je account op hebt gemaakt.

Als je ze moet bellen kan je een wachtijd van minimaal een uur verwachten. Met de release van de PS5 vandaag waarschijnlijk nog wel langer.
Bleek aan de browser te liggen, met Chrome kwam ik wel in de inbox van @live.nl account via Hotmail.com.

Is dus gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:42

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

gambler85 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:08:
[...]

Bleek aan de browser te liggen, met Chrome kwam ik wel in de inbox van @live.nl account via Hotmail.com.

Is dus gelukt :)
Mooi, open volgende keer gewoon een eigen topic of vraag het bij kleine vragen in een algemeen topic :).

Cunning linguist.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.