Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC]TemTem

Pagina: 1
Acties:

• Extrix
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 10:42

TemTem

https://i.imgur.com/W5oUdLL.png

Wat is TemTem?

TemTem is een online multiplayer monster collectie game wat zijn inspiratie onder andere uit pokemon heeft gehaald. 6 eilanden te verkennen, met elkaar of alleen. Vele TemTem's om te vangen.

Mei 2018 is er een kickstarter gestart voor TemTem en in deze campaign heeft het spel $573,939 opgehaald.

Feature List

• Story campaign: Een complete campagne verspreid over 6 verschillende eilanden. Vecht hierbij onder andere tegen de clan: Belsoto
  • Online Wereld: De wereld van TemTem wordt met elkaar gedeeld. zie andere lopen en heb met elkaar dezelfde doel: De best worden in de wereld van TemTem
  • CO-OP: Doe samen met een vriend de gehele campagne, vang samen TemTem's of val de DOJO leaders aan
  • Eigen huis: Koop een eigen huis en richt deze helemaal naar eigen smaak in
  • Customizen: Pas je karakter helemaal naar smaak aan, met vele verschillende items om te dragen
  • Competitie: Vecht tegen andere met een uitgebreide ban systeem en wordt de beste!

Screenshots

https://i.imgur.com/mg78gAM.png

https://i.imgur.com/JaHxX6h.png

https://i.imgur.com/HQctFOW.png

Early Access Trailer

Aankomende stressTest

Iedereen kan mee doen om de aankomende weekenden het spel te testen zodat ze bij TemTem een goede stress test kunnen doen op hun servers. Onderstaand de data's

https://i.imgur.com/MEIPHct.jpg

Aanmelden via: http://playtemtem.com

Release datum Vroegtijdige toegang steam

21 januari

[Voor 12% gewijzigd door Extrix op 21-01-2020 10:49]

• DirtyBird
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 13:06

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik heb even de trailer bekeken, en ik vind het er nèt kut uit zien. Ik hoop stiekem al best wel lang op een immersive pokemon spel dat meer een platformer is dan een top-down rpg, maar dat al die beesten zweven doet voor mij wel afbreuk eigenlijk :/

Misschien ga ik het wel een kans geven, als de mechanics en balans goed zijn heb je een pokemon-kloon, en dat zijn toch wel erg goede games :)

Het lastige van nietsdoen is dat je nooit weet wanneer je klaar bent.

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
-

[Voor 100% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 09:56]

• Extrix
Ik neem aan dat je bedoelt dat ze zweven tijdens de gevechten? Niet echt iets waar ik me perse aan hoef te storen.

Zelf ben ik 1 van de backers via kickstarter en kan het spel nu al geruime tijd spelen. De battle mechanics zijn vergelijkbaar met die van pokemon maar heb wel ervaren dat er stuk meer tactiek bij komt kijken dan bij pokemon.

Je hebt bijvoorbeeld specifieke krachtige aanvallen die in combinatie met een andere TemTem veel meer damage kan doen.

Een ander verschil is bijvoorbeeld dat elke pokemon staminia heeft. Elke aanval kost stamina en wanneer je niet genoeg hebt zal de TemTem zelf damage krijgen en de volgende beurt geen aanval mogen doen.

Ik kan iedereen zeker aanraden om tijdens de stresstest er is in te duiken om te bepalen hoe je het vind aanvoelen.

Ter aanvulling ze besteden ook veel tijd aan animaties: https://twitter.com/i/status/1195386660281880577

[Voor 6% gewijzigd door Extrix op 08-01-2020 11:26]

• swoosh_dutch
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 08-01 12:38
ik heb alpha access, vind het een top spel ! leuk aardig en passievolle development team die het beste voor hebben met de game en de gamer, echt een aanrader!

• Zironako
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 01-04 22:18
Ongeveer 50 uur in de alpha gestopt en dit wordt wel tof moet ik zeggen. Flink stuk lastiger dan Pokémon ook, je moet best wat grinden voor de dojo's, maar dit maakt het wel heel tof. Hopelijk krijgt het een beetje een healthy population, want in de alpha voelde het ontzettend als een single player game waar je zo nu en dan eens iemand voorbij ziet lopen.

• Extrix
Zironako schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 13:54:
Ongeveer 50 uur in de alpha gestopt en dit wordt wel tof moet ik zeggen. Flink stuk lastiger dan Pokémon ook, je moet best wat grinden voor de dojo's, maar dit maakt het wel heel tof. Hopelijk krijgt het een beetje een healthy population, want in de alpha voelde het ontzettend als een single player game waar je zo nu en dan eens iemand voorbij ziet lopen.
denk dat de meeste ook wachten tot de reset van 21 januari

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 13:44

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zit nu in de stresstest. Had veel issues verwacht maar speelt prima weg. alleen de laadschermen duren wat lang. Heel erg zin in de 21e

Of heeft hier iemand nog een alpha key voor buiten de stress tests? :P

[Voor 21% gewijzigd door Ricmaniac op 11-01-2020 19:32]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Extrix
Ricmaniac schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 19:19:
Zit nu in de stresstest. Had veel issues verwacht maar speelt prima weg. alleen de laadschermen duren wat lang. Heel erg zin in de 21e

Of heeft hier iemand nog een alpha key voor buiten de stress tests? :P
Ook voor de alpha testers is het afgelopen. We moeten het doen met de stresstesten en over 9 dagen de volledige release.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Extrix schreef op zondag 12 januari 2020 @ 12:30:
[...]

Ook voor de alpha testers is het afgelopen. We moeten het doen met de stresstesten en over 9 dagen de volledige release.
naja is wel nog Early access he.. had een dev gevraagd en gaf aan dat in de early access +- 55-60% zit van wat ze allemaal willen uitbrengen.

Maar meer dan genoeg ja :) Kan niet wachten

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Temtem is coming to Early Access on January 21st and will feature regional pricing. Here are a few examples.

$34.99 USD
£27.99 GBP
€30.99 EUR

Not bad :) Had 35 euro verwacht dus is een win haha :P

• Extrix
Ricmaniac schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 22:38:
Temtem is coming to Early Access on January 21st and will feature regional pricing. Here are a few examples.

$34.99 USD
£27.99 GBP
€30.99 EUR

Not bad :) Had 35 euro verwacht dus is een win haha :P
Moet eerlijk zeggen prima prijzen. had idd ook hoger verwacht

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Klaar voor de volgende stresstest over een paar minuten :) ben benieuwd of het beter speelt dan vorige week stress test. Er zijn wel heeeel veel extra keys uitgegeven dus denk dat er wel weer een paar server reboots aan komen :P zolang het maar geen alt+f4 simulator word

• Jovano
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 01-04 21:29
Ik heb heel even de alpha gespeeld en het zag er toen al goed uit! Was het bestaan ondertussen alweer vergeten tot dat ik gisteren de postbode voor de deur had staan :p Morgenavond toch maar even spelen.

https://tweakers.net/ext/f/fTCLBhlYW8wAnuMXVrz4YE81/thumb.jpg

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 14:39

g0tanks

Moderator CSA
Het idee klinkt erg leuk, maar ik loop nog niet echt warm van de art style. Desondanks wel iets om in de gaten te blijven houden.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben echt te hyped voor morgenavond. alhoewel ik vrees dat de servers het niet aan kunnen en we pas woensdag een beetje kunnen spelen XD

• Extrix
vanavond 19:00 kunnen we los hopelijk:)

• lindseysew
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 14:37
Oeh, deze game ziet er leuk uit zeg!
Momenteel nog te veel games om uit te spelen, maar ik ga deze game zeker een keer aanschaffen :)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

@Extrix misschien leuk om die nieuwe launch trailer in de TS te zetten :)

• Extrix

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zoals gedacht flink wat server issues :P nog niet kunnen spelen behalve me eerste temtem gekozen. Ga er denk ik maar vroeg een eind aan breien vandaag en zien we morgen wel weer.

• Lapjespoes
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 30-03 19:13
Inderdaad nog flinke server issues haha. Maar ik heb Temtem kunnen spelen gedurende de 3 stress tests van vorige week en heb het spel al een tijdje gevolgd via gameplay van alpha spelers, en kan vertellen dat €31 echt een koopje is. Ik zou er zo €80 bij neerleggen zonder twijfel.

Niet dat ik graag de vergelijking maak, maar om het in context te brengen: Dit is wat Pokémon had kunnen zijn in 2020.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Deze ochtend perfect kunnen spelen. hoop echt dat het niet te lang duurt tot ze dit ook in de avonden waar kunnen maken. Benieuwd hoe vanavond weer gaat zijn.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vanavond eindelijk een dag zonder issues. Wat een geweldige game is het toch als het soepel draait. Hopelijk kunnen ze het op deze lat houden. speelt erg lekker weg. Hoop niet dat toekomstig content nog ontzettend lang op zich laat wachten though

• noaq
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 10-02 10:07
't spel draait en speelt soepel weg voor een alpha versie. Eindelijk eens een frisse wind ipv de pokemon series

• Vento97
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 14:45
Zojuist ook maar aangeschaft.

In de middag maar is proberen ben benieuwd! De steam reviews zijn grotendeels erg positief👍

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vento97 schreef op zondag 26 januari 2020 @ 00:07:
Zojuist ook maar aangeschaft.

In de middag maar is proberen ben benieuwd! De steam reviews zijn grotendeels erg positief👍
Ben zelf ook heeeel positief. Vind het leuker dan pokemon sword/shield. heb hier nu al meer tijd in zitten.
Ze hebben het heel goed gemaakt. Hoop niet dat het te lang gaat duren voor de rest van de content komt.

• Dazzler2120
  • Nu online
Ik kan vanadag beginnen met Temtem nadat het leren voor mijn toetsen is gelukt... Even een vraagje aan de mensen die nu wat ervaring hebben opgedaan; must-do tips?
Heb al gehoord dat het beter is om niet de krystal schildpad te kiezen, omdat die te vangen is in de early access en de rest niet. Voor de rest dat je je skates na dojo 3 inlevert, dus het beste is om daarvoor alle moeilijk te bereiken plaatsen te doen.
Andere tips?

PS4 PSN: Dazzler2120

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dazzler2120 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 11:33:
Ik kan vanadag beginnen met Temtem nadat het leren voor mijn toetsen is gelukt... Even een vraagje aan de mensen die nu wat ervaring hebben opgedaan; must-do tips?
Heb al gehoord dat het beter is om niet de krystal schildpad te kiezen, omdat die te vangen is in de early access en de rest niet. Voor de rest dat je je skates na dojo 3 inlevert, dus het beste is om daarvoor alle moeilijk te bereiken plaatsen te doen.
Andere tips?
Mijn persoonlijke tip is geniet gewoon lekker van de game en focus niet direct al op de goeie stats van tem tem etc. dat komt daarna wel. Er veranderd namelijk vast nog wel wat en niet altijd voor the better.

Crystle is idd nu al in de game wild te vangen maar uiteindelijk worden alle TemTem dat alleen daarvoor moeten we op content updates wachten en niemand weet nog hoe lang dat kan duren .

Zoals je zelfs aan geeft na de 3e dojo verlies je je skates als je de zappelin weer pakt. Je kan de dojo zelf wel doen opzich. Dus zorg dat je op het eerste eiland ook even terug gaat met die skates om de kistjes te pakken. het spreekt straks voorzich waar dat is.

Alleen als je echt al heel veel geeft om perfect stats en zelf wil breeden enzo om de beste temtem te maken om het zo maar te zeggen wil je inderdaad lang blijven vasthangen voor de 3e dojo. Daar is een gebied waar je vuur TemTem hebt en daar kom je niet zonder die skates (al is er al een "workaround" door te coöppen met iemand die de skates nog heeft en dan wanneer je binnen bent die groep te leaven)

• lindseysew
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 14:37
Gisteravond Temtem als cadeautje gekregen en wauw.
Ik vind de graphics echt super leuk en schattig en het speelt ook zooooo soepel op m'n pc!
Moet nog eventjes geduld hebben, moet echt eerst Star Wars uitspelen voordat ik weer verder ga :P
Maar ik ben zeer tevreden over hoe het eruit ziet en speelt :)

[Voor 3% gewijzigd door lindseysew op 30-01-2020 09:52]

• Schuim
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 01-04 15:34

Schuim

Sup?

Ik vind het echt een top spel met soms nog best wel een leuke moeilijkheidsgraad.
De TemTem zijn het gene wat ik niet meer zag in de Pokemon van tegenwoordig en erg leuke gevarieerd uitgewerkte beestjes.

Heb er nu toch al weer de nodige avonden speeltijd op zitten.

AMD2700x, 5700XT, 16GB 3600mhz, SSD's Only

• Lapjespoes
Ik speel het spel nu sinds enkele weken en kan bevestigen dat dit spel heeft wat Pokémon kwijtgeraakt is: ziel. Het spel is nog niet eens af en je kan merken dat de ontwikkelaars er alle liefde in steken om het tot een geweldig resultaat te brengen, bijkomend luisterend naar feedback van de community. Zelfs met een momenteel beperkte endgame is er een motivatie om te blijven spelen (Luma hunten en Pansun farming voornamelijk) in afwachting van nieuwe content.

• Dazzler2120
  • Nu online
Lapjespoes schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 22:46:
Ik speel het spel nu sinds enkele weken en kan bevestigen dat dit spel heeft wat Pokémon kwijtgeraakt is: ziel. Het spel is nog niet eens af en je kan merken dat de ontwikkelaars er alle liefde in steken om het tot een geweldig resultaat te brengen, bijkomend luisterend naar feedback van de community. Zelfs met een momenteel beperkte endgame is er een motivatie om te blijven spelen (Luma hunten en Pansun farming voornamelijk) in afwachting van nieuwe content.
Die beperkte endgame is ook wel logisch, er komen nog 4 dojo's dus je bent nog helemaal niet op een endgame punt aangekomen!
Ik heb gisteren de 4de dojo verslagen, nu de main game afronden en daarna pansun farmen & wellicht wat 7iv's kopen op de discord... Waar farmen jullie pansun? Ik neig nu nog het meeste naar de Nessla pond, voor een betere nessla en omdat zowel Nessla as Umishi gewoon goed zijn.

PS4 PSN: Dazzler2120

• Lapjespoes
Ik zit zelf regelmatig in de Cenote, in het water waar ook Shuine spawnt. Twee Wiplump met Cold Breeze en nog wat andere aanvallen om HP te verlagen. De ene heeft hoge SV in SPATK, de andere laag, zodat ik een beetje speelruimte heb om precies genoeg aan te vallen afhankelijk van het doelwit.

Dubbele encounters sla ik hierbij wel over zodat ik geen damage neem. T is qua Pansun farming minder efficient zo maar qua Luma hunten wel wat sneller.

• UTADDICT
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 12:43
Iemand hier al ervaring met spelen op een Apple via Geforce Now?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Beavbusi
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 14:38
Speel het ook sindskort. Net de eerste Dojo verslagen en die Nessla en die Oceara gehaald. Alleen niet echt goede versies. Hoe veel vangen jullie ervoor dat jullie goede stats hebben? Wel een nessla met die electral charge erbij.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True