Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl4rtyb4rtf4st
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-08 21:05
Mijn vraag
Ik kreeg een NZXT kraken X31 van een collega, maar die heeft de brackets voor een 1151 socket. Ik wil hem graag gebruiken icm een AM4 socket. Ik ben op zoek naar een plek waar ik de accessoires voor deze X31 kan kopen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb zitten zoeken op de bekende online kanalen; azert/alternate/megekko/conrad/amazon/ed... maar geen geluk.

Beste antwoord (via sl4rtyb4rtf4st op 10-01-2020 12:09)

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Heb je ook op het bekendste kanaal, Google, gekeken?
Beetje toelichting: zolang je de aankoopbewijzen van je mobo en de AIO hebt kun je er gratis één aanvragen.
Verder zoeken geeft iets aan dat een Corsair bracket ook kan werken en verder kun je de volgende keer beter een AIO kiezen die wèl op je mobo past :p

[ Voor 44% gewijzigd door Wintervacht op 08-01-2020 09:26 ]

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Wintervacht

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Heb je ook op het bekendste kanaal, Google, gekeken?
Beetje toelichting: zolang je de aankoopbewijzen van je mobo en de AIO hebt kun je er gratis één aanvragen.
Verder zoeken geeft iets aan dat een Corsair bracket ook kan werken en verder kun je de volgende keer beter een AIO kiezen die wèl op je mobo past :p

[ Voor 44% gewijzigd door Wintervacht op 08-01-2020 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl4rtyb4rtf4st
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-08 21:05
Dank voor je snelle antwoord @Wintervacht

Blijkbaar heb ik niet de juiste google zoekterm gevonden...

Wat ik zei in mij bericht, ik heb de cooler gekregen van een collega, anders had ik vanzelfsprekend van tevoren gecheckt dat de AIO oplossing zou passen op mijn gekozen socket. Mijn collega vertelde dat hij de AMD bracket wel bij het aankoop pakket zat maar dat hij de bracket niet meer had. Ik kan vragen of hij nog het aankoop bewijs heeft maar ik heb zo mijn twijfels...

Iig bedankt voor die link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

sl4rtyb4rtf4st schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 11:12:
Dank voor je snelle antwoord @Wintervacht

Blijkbaar heb ik niet de juiste google zoekterm gevonden...

Wat ik zei in mij bericht, ik heb de cooler gekregen van een collega, anders had ik vanzelfsprekend van tevoren gecheckt dat de AIO oplossing zou passen op mijn gekozen socket. Mijn collega vertelde dat hij de AMD bracket wel bij het aankoop pakket zat maar dat hij de bracket niet meer had. Ik kan vragen of hij nog het aankoop bewijs heeft maar ik heb zo mijn twijfels...

Iig bedankt voor die link!
Misschien eens op MP, eBay of V&A kijken of iemand een bracket over heeft, zulke dingen worden regelmatig los verkocht omdat je nu eenmaal geen 2 brackets nodig hebt voor verschillende sockets :p