Stel je voor dat je zelf moeite moet doen om wat reviews te lezenOp donderdag 02 augustus 2001 17:29 schreef gharay29 het volgende:
ok welke? zie titel is het beste voor die prijs
Alvast bedankt voor de reacties
Ray
Alle proemn in n drek
Stel je voor dat je de tijd neemt om de andere topics door te spittenOp donderdag 02 augustus 2001 17:29 schreef gharay29 het volgende:
ok welke? zie titel is het beste voor die prijs
Alvast bedankt voor de reacties
Ray
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Eeen camera die ik kan aan raden voor +/- 1000piek -> Canon Powershot A20
gharay29.... LEES voor de grap eens [topic=164408]
Tuurlijk is het makkelijk om even snel een vraag te stellen en dan te antwoorden krijgen.Op donderdag 02 augustus 2001 21:35 schreef poohbeer het volgende:
voor diegene met commentaar hierboven: waarom denk je dat got ooit zo populair is geworden? Omdat je er kon zoeken en lezen (net zoals google en alle andere searchengines) of omdat je er antwoorden op je vragen kon krijgen zonder veel te moeten zoeken waar je dan toch maar weer de helft van snapt, nog steeds niet weet wat goed is en ook nog eens 30 vragen hierover moet gaan stellen?
maar het is duidelijk WEL de bedoeling dat de vragensteller eerst even kijkt of er al niet een paar topics over dat soort onderwerp bestaan.
Er is op gadget talk nog een ZEER actieve topic over digitale camera's, waar een schat aan informatie, voorbeelden van foto's, technieken met de digitale camera, etc, etc staan. (ik link nu EXPRESS niet naar die topic).
Als de topic starter nou eventjes had gewacht tot de gadget talk index was geladen, dan had hij zijn eigen vraag makkelijk kunnen beantwoorden. Als ie niet eens die moeite neemt... tja... waarom zullen andere digitale camerabezitters (die allemaal hadden bijgedragen in het hierboven genoemde topic) moeite nemen om te antwoorden?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Hier mijn (sukkel-)mening:
1) als jullie je er echt zo aan ergeren, antwoord er dan niet op... Dan sterft zo'n topic een stille dood.
2) wel eens aan gedacht dat antwoorden uit de search inmiddels door de actualiteit kunnen zijn ingehaald?
3) de zeer behulpzame opmerking dat het antwoord mbv de search gevonden zou kunnen worden is naar mijn mening vooral van toepassing op een nieuwe onervaren gebruiker. Niet op iemand die al bijna een jaar lid is en meer dan 300 posts heeft geplaatst.
4) als alles wat gevonden zou kunnen worden met de search niet meer als vraag gepost zou kunnen worden, dan wordt GoT op een gegeven moment een saaie database ipv een platform waar minder en meer ervaren tweakers snel van gedachten kunnen wisselen.
Ok, ben klaar voor de reacties...
(Wel leuk om te zien dat een paar goede bekenden uit het uitstekende digitale fotocamera foto's-forum hier hun mening geven
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Geef mij maar een Warsteiner.
waarschijnlijk wel ja... maar een topicstarter mag best gewezen worden op de searchOp donderdag 02 augustus 2001 23:12 schreef The_Sukkel het volgende:
Ik sta er elke keer weer van te kijken hoe mensen reageren op een topic, waarvan het antwoord (eventueel) opgezocht zou kunnen worden mbv de search.
Hier mijn (sukkel-)mening:
1) als jullie je er echt zo aan ergeren, antwoord er dan niet op... Dan sterft zo'n topic een stille dood.
Ja.... en dat zal met digitale camera's wel errug hard gaan... maar als de FAQ/POLICIES wordt doorgenomen, wordt al VEEL geleerd; veel dingen die veel worden bijgehouden en dus actueel ZIJN2) wel eens aan gedacht dat antwoorden uit de search inmiddels door de actualiteit kunnen zijn ingehaald?
Niet mee eens... zie mijn commentaar boven3) de zeer behulpzame opmerking dat het antwoord mbv de search gevonden zou kunnen worden is naar mijn mening vooral van toepassing op een nieuwe onervaren gebruiker. Niet op iemand die al bijna een jaar lid is en meer dan 300 posts heeft geplaatst.
Nu spreek je jezelf tegen....4) als alles wat gevonden zou kunnen worden met de search niet meer als vraag gepost zou kunnen worden, dan wordt GoT op een gegeven moment een saaie database ipv een platform waar minder en meer ervaren tweakers snel van gedachten kunnen wisselen.
daarom opnieuw je quote:
Owkee.... volgende punt2) wel eens aan gedacht dat antwoorden uit de search inmiddels door de actualiteit kunnen zijn ingehaald?
Die heb je gehadOk, ben klaar voor de reacties...
zal wel aan m'n brakke @HOME-verbinding liggen.... die url werkt nu niet bij mij....(Wel leuk om te zien dat een paar goede bekenden uit het uitstekende [url="http://"http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/188080"]digitale fotocamera foto's[/url]-forum hier hun mening geven)
Nee, lag aan mijn brakke typvaardigheden.Op donderdag 02 augustus 2001 23:43 schreef wfvn het volgende:
zal wel aan m'n brakke @HOME-verbinding liggen.... die url werkt nu niet bij mij....
Beste mensen hierbij opnieuw:
Het uitstekende digitale fotocamera foto's-forum !
Hmm de topicstarter blijft wel erg stil in zijn eigen topic...
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Geeft niet Knakker, het went.Op donderdag 02 augustus 2001 23:37 schreef Knakker het volgende:
Het klinkt misschien raar...maar ik ben het wel met de Sukkel eens...
Verwijderd
Natuurlijk is er de Search, maar door alle topics over digicams is de overzichtelijk een beetje verdwenen.
In dit geval is het wel makkelijk om een linkje naar de PriceWatch te geven, dan weet je welke camera binnen je budget valt en kan je aan de hand daarvan reviews gaan lezen.
Ik snap het trouwens niet, want iedereen vind het geweldig om 'op te scheppen' over zijn digitale camera, maar als er 1 persoon begint te brullen over de Search, dan gaat iedereen dat doen.
Laten we voortaan gewoon een beetje behulpzaam zijn, want als er alleen maar op de Search gewezen word, dan is het gauw afgelopen met GoT en de gezelligheid.
Amen!
Nou niet echt afgezeken vind ik. Bovendien heeft hij nu een Sukkel, een Knakker en een Kip die het min of meer voor hem opnemen...Op vrijdag 03 augustus 2001 00:08 schreef KIP het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind het een beetje triest dat die jongen nu zo afgezeken word.
Mee eens. Vraag me nog steeds af of de topic-starter zijn eigen topic nu in de steek laat.Laten we voortaan gewoon een beetje behulpzaam zijn, want als er alleen maar op de Search gewezen word, dan is het gauw afgelopen met GoT en de gezelligheid.
Amen!
Kodak Dc3800 (700 piek)
Fuji Finepixx 2400 (1000 piek)
Alle drie redelijk goede cameras. Houdt er wel rekening dat een extra batterij en/of een extra memory kaartje wel makkelijk is...
Geef mij maar een Warsteiner.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||