Windows map staan op 2 stations Easus Backup

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers, :*) :*) Ik heb sinds kort een eigen Game pc gebouwd en mijn oude harde schijf van een oude desktop erin geïnstalleerd en sinds kort een SSD M2 stikje gekocht om mijn Windows wat sneller te laten opstarten en de games sneller te laten draaien. Maar nu heb ik een mooi programma gevonden om mijn Windows van Station C (Oude harde schijf) naar Station D (Nieuwe ssd) over te zetten zonder dataverlies
(EaseUs) op internet stond wat stappen hoe ik dat allemaal kan doen dus klonen huidige Station aanvinken daarna de Station van de ssd. Maar alleen het Kopiëren van Windows is gelukt, maar nu staan de Windows mappen op beide Stations maar bij Station C de oude harde schijf staat een blauw Windows emoticon op, dus volgens mij is het niet gelukt om mijn Windows naar station D over te zetten maar mijn pc geeft geen toegang om Windows te verwijderen van Station C. Verwijderen lijkt mij niet zo slim. Kan ik het ook anders doen?

Alvast bedankt. :) :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:54
Ik denk dat je het beste een volledige nieuwe installatie op je M2 SSD kan doen, data van je oude schijf overzetten (handmatig) en daarna je oude schijf formateren.

Geheid dat je anders tegen problemen later gaat aanlopen.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!