Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc gaat gebruikt worden door een vriend voor zaken als photoshop en de hele adobe creative cloud rambam, muv zware videobewerking. Ook zal hij gebruikt worden voor 3D rendering oa met Blender
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs rond de 1500 eurie, inclusief btw, exclusief assemblage. Als er goede redenen zijn dan mag het best iets (10%) meer zijn oid.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij moet sws drie FHD schermen aansturen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat het bijgevoegde lijstje genoeg idee geeft. Degelijke videokaart vanwege rendering en snelle proc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil alles bestellen en laten assembleren via Azerty. Inhoudelijk geen wensen vwb merken. Windows key is niet nodig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Degelijke componenten, liefst met goede bang for buck. Ik twijfel of een x570 mobo nodig is en ook over de SSD twijfel ik....
Ga je overklokken?
Is een nice to have
Wat verwacht je van ons?[i]
Vooral wat advies mbt mobo en of de componenten die ik heb gekozen degelijk genoeg zijn. Ook ben ik benieuwd of ik wijs doe aan een x570 mobo en of een andere SSD en werkgeheugen
Het lijstje:
De pc gaat gebruikt worden door een vriend voor zaken als photoshop en de hele adobe creative cloud rambam, muv zware videobewerking. Ook zal hij gebruikt worden voor 3D rendering oa met Blender
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs rond de 1500 eurie, inclusief btw, exclusief assemblage. Als er goede redenen zijn dan mag het best iets (10%) meer zijn oid.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij moet sws drie FHD schermen aansturen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat het bijgevoegde lijstje genoeg idee geeft. Degelijke videokaart vanwege rendering en snelle proc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil alles bestellen en laten assembleren via Azerty. Inhoudelijk geen wensen vwb merken. Windows key is niet nodig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Degelijke componenten, liefst met goede bang for buck. Ik twijfel of een x570 mobo nodig is en ook over de SSD twijfel ik....
Ga je overklokken?
Is een nice to have
Wat verwacht je van ons?[i]
Vooral wat advies mbt mobo en of de componenten die ik heb gekozen degelijk genoeg zijn. Ook ben ik benieuwd of ik wijs doe aan een x570 mobo en of een andere SSD en werkgeheugen
Het lijstje:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 329,- | € 329,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 110,- | € 110,- |
| 1 | Videokaarten | MSI Geforce RTX 2070 Tri Frozr | € 470,- | € 470,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate ST2000DM008, 2TB | € 55,90 | € 55,90 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Ventilatoren | Corsair ML120 Pro, 120mm | € 20,90 | € 20,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C19D-32GVRB | € 157,95 | € 157,95 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 92,65 | € 92,65 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 107,69 | € 107,69 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.468,94 | ||