Beste mensen,
Allereerst bedankt dat jullie willen meedenken/adviseren. Voor jullie beeldvorming gaat dit mijn eerste build worden. Ergens best spannend maar ook interessant om weer in de materie te duiken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Werk(Office, surfen & mail), spotify en gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs is 650 a 700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Externe SSD (Samsung T5 500 gb)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een redelijke videokaart + genoeg werkgeheugen is een must. Kom uit de tijd van Counterstrike 1.3 t/m 1.6 dus vind op dit moment CS:GO er al strak uit zien op mijn werk laptop......... Maw het hoeft niet top of the build te zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoge FPS in CS:GO en nieuwe games steady kunnen draaien. Wellicht in de toekomst te kunnen uitbreiden.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Hulp om zoveel mogelijk bang-for-buck te krijgen en advies omtrent combinaties van de onderdelen die ik gekozen heb.
Hierbij mijn eerste opzet:
Heb ik hier de juiste onderdelen gekozen? En kan ik op sommige onderdelen bezuinigen? Of juist niet natuurlijk.....
Alvast bedankt!
Allereerst bedankt dat jullie willen meedenken/adviseren. Voor jullie beeldvorming gaat dit mijn eerste build worden. Ergens best spannend maar ook interessant om weer in de materie te duiken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Werk(Office, surfen & mail), spotify en gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs is 650 a 700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Externe SSD (Samsung T5 500 gb)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een redelijke videokaart + genoeg werkgeheugen is een must. Kom uit de tijd van Counterstrike 1.3 t/m 1.6 dus vind op dit moment CS:GO er al strak uit zien op mijn werk laptop......... Maw het hoeft niet top of the build te zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoge FPS in CS:GO en nieuwe games steady kunnen draaien. Wellicht in de toekomst te kunnen uitbreiden.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Hulp om zoveel mogelijk bang-for-buck te krijgen en advies omtrent combinaties van de onderdelen die ik gekozen heb.
Hierbij mijn eerste opzet:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 123,09 | € 123,09 |
1 | Moederborden | ASRock AB350M Pro4 | € 70,57 | € 70,57 |
1 | Videokaarten | ASRock Phantom Gaming D Radeon RX580 8G OC | € 181,- | € 181,- |
1 | Behuizingen | Corsair Carbide SPEC-05 | € 49,94 | € 49,94 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 73,90 | € 73,90 |
1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 450W | € 65,95 | € 65,95 |
1 | Solid state drives | Adata XPG SX8100 512GB | € 71,99 | € 71,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 636,44 |
Heb ik hier de juiste onderdelen gekozen? En kan ik op sommige onderdelen bezuinigen? Of juist niet natuurlijk.....
Alvast bedankt!