Mijn vraag
Ik heb 2 routers, beide verbonden met het internet. Daarnaast een server die met laten we zeggen router A verbinding maakt voor zijn internet. Gateway staat daar dus op ingesteld.
Nu wil ik eigenlijk, als het mogelijk is, dus op router B portforwarding doen. Misschien niet de handigste opzet maar dit zijn even de middelen die ik tot beschikking heb. Nog een afbeelding ter verduidelijking.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Denk niet dat het veel uitmaakt, maar gaat om een Fritzbox en Draytek router. De server waar ik het over heb is een Windows server.
Maar ik wil vooral even een check doen of dit mogelijk is.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Portforwarding op Router A: Werkt
Portforwarding naar een machine die wel Router B als Gateway heeft: Werkt
Pingen van Router B naar server en andersom: Werkt, ze kunnen elkaar 'zien'.
Doe ik iets wat niet kan is eigenlijk mijn vraag? Dan stop ik met proberen namelijk
Alvast hartelijk dank!
Ik heb 2 routers, beide verbonden met het internet. Daarnaast een server die met laten we zeggen router A verbinding maakt voor zijn internet. Gateway staat daar dus op ingesteld.
Nu wil ik eigenlijk, als het mogelijk is, dus op router B portforwarding doen. Misschien niet de handigste opzet maar dit zijn even de middelen die ik tot beschikking heb. Nog een afbeelding ter verduidelijking.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Denk niet dat het veel uitmaakt, maar gaat om een Fritzbox en Draytek router. De server waar ik het over heb is een Windows server.
Maar ik wil vooral even een check doen of dit mogelijk is.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Portforwarding op Router A: Werkt
Portforwarding naar een machine die wel Router B als Gateway heeft: Werkt
Pingen van Router B naar server en andersom: Werkt, ze kunnen elkaar 'zien'.
Doe ik iets wat niet kan is eigenlijk mijn vraag? Dan stop ik met proberen namelijk

Alvast hartelijk dank!