Smiling as the shit comes down...
Verwijderd
Het onwikkelteam is gekapt, omdat ze in geldproblemen zitten. Ik zie hem ook niet op hun site staan http://www.sir-tech.com/nf-index1024x768.html Ik zit ook al tijden op die titel te wachten.
Verwijderd
Zal zeker ultiem zijn als JA3 uitkomt, heb ook vele uurtjes aan JA2 besteed.
Misschien moet ik toch maar eens naar de JA2 uitbreiding gaan kijken
Misschien moet ik toch maar eens naar de JA2 uitbreiding gaan kijken
Yes hij komt! Echt zin in haha beetje late reply
Hij is deze week op Steam in de voorverkoop/aanbieding. En nu maar wachten tot half juli.
Maar wel helemaal blij dat íe er nu toch echt gaat komen! Voor mij echt jeugdsentiment, zowel deel 1 als 2, dus de verwachtingen zijn hooggespannen. En of die waargemaakt gaan worden, wie zal het zeggen?
Het spel is in elk geval nog steeds turn-based, en veel oude karakters keren terug. Met rollator, denk ik, want we zijn tenslotte 24 jaar verder.

perspectief is zoals vanouds

maar kan zo te zien nu gewijzigd worden

Ivan, is that you?
Ik zou ook echt superenthousiast zijn als Arulco en Metavira in een modern jasje gestoken zouden worden.
Maar wel helemaal blij dat íe er nu toch echt gaat komen! Voor mij echt jeugdsentiment, zowel deel 1 als 2, dus de verwachtingen zijn hooggespannen. En of die waargemaakt gaan worden, wie zal het zeggen?
Het spel is in elk geval nog steeds turn-based, en veel oude karakters keren terug. Met rollator, denk ik, want we zijn tenslotte 24 jaar verder.
perspectief is zoals vanouds

maar kan zo te zien nu gewijzigd worden

Ivan, is that you?
Ik zou ook echt superenthousiast zijn als Arulco en Metavira in een modern jasje gestoken zouden worden.
[ Voor 88% gewijzigd door GSX-MAN op 08-06-2023 15:17 ]
Slecht idee... Hoe laat?
Er is mod support voorzien , dus wie weet in de toekomst.
Ik heb ondertussen al een paar uur erop zitten in de standaard campaign. Gelukkig voor een makkelijk niveau gekozen want het spel is toch een heel stuk lastiger dan zijn voorgangers. Het ziet er trouwens allemaal prachtig uit en bevat goede dialogen die het verhaal versterken. Nu nog de juiste wapens en juiste mercs zien te vinden...
Ik vermaak me er uitstekend mee, gelukkig zit er al een cheat mod in om in elk geval de eerste keer een beetje te kunnen verkennen.
Het spel is inderdaad pittig lastig, en er komt een "plot twist" waarmee je zomaar weer terug bij af bent.
Het spel is inderdaad pittig lastig, en er komt een "plot twist" waarmee je zomaar weer terug bij af bent.
Slecht idee... Hoe laat?
Zelf JA1 veel gespeeld en erg van genoten vroeger. Na de vele positieve reviews kon ik het niet laten om hem aan te schaffen.
Geen spijt van, was meteen een avond zoet. Ze hebben heel goed de 'feel' erin gekregen die het origineel ook had.
Benieuwd of TS hem ook gaat spelen gezien de leeftijd van het topic
Geen spijt van, was meteen een avond zoet. Ze hebben heel goed de 'feel' erin gekregen die het origineel ook had.
Benieuwd of TS hem ook gaat spelen gezien de leeftijd van het topic
Ondertussen 20+ uur in deze iteratie door gebracht. Ik moet zeggen dat ik mij nog steeds vermaak. Ik heb niet zoveel uur in flashback en back in action bij elkaar door gebracht. (Ik wil niet weten hoeveel uur er in JA2 zit).
Het valt mij wel op dat ik de online shop en de helikopter wel mis. Voor de rest ben ik weer terug gevallen op voornamelijk nacht missies tactieken zoals ik in JA2 ook deed.
Het valt mij wel op dat ik de online shop en de helikopter wel mis. Voor de rest ben ik weer terug gevallen op voornamelijk nacht missies tactieken zoals ik in JA2 ook deed.
Pagina: 1