Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

High ene g pc kopen voor 1440p max gaming incl 144hz monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
hey tweakers, ik wil een nieuwe pc gaan kopen. Ik weet dat de aparte onderdelen kopen voordeliger en optimaler is dan samengestelde desktops, maar ik heb momenteel niet echt tijd om zelf 1 samen stellen. Dus graag bij dit verzoek evt. goede samengestelde systemen overwegen of externe assemblage. Heb de best buy guide bekeken maar misschien is er "nog" wat beters te halen ivm met mijn budget en eisen? Hoor graag van jullie.

Verder info:

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Eigenlijk alles wel, wil graag op 1440p 144hz of 120 hz (maakt deze 24 hz nog iets uit?) met max settings kunnen gamen. Videobewerken ook (hobby) en de standaard dingen uiteraard.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief assemblage en een goede 144 hz/120 hz monitor, max 2000.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur: muis, keyboard, een 2e 1440p monitor (60 Hz) als side monitor

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede videokaart, processor, minstens 1 TB SSD als het kan. Huidige ssd loopt veel te snel vol (is ook maar 128 gb).

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur. Gewoon wat beter performt en goed voor de prijs is.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Op de wens helemaal aan het begin genoemd na (niet zelf de pc in elkaar hoeven te zetten), misschien wat rgb kleuren op de behuizing.

Ga je overklokken?
Nee.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben al 7 jaar met mijn huidige pc en nooit problemen gehad, destijds was het ook high end. Ik wil graag een pc hebben waar ik dus alles meekan doen, en waar ik een lange tijd mee vooruit kan zonder (individuele) componenten te hoeven upgraden.

EDIT: Ho sorry voor de typo in de titel, moet dus "High end" zijn.

Alle reacties

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Mooie bijna complete TS, ik mis alleen nog een lisjtje met onderdelen die je wilt hebben :p
"Goede videokaart en processor" zet helaas geen zoden aan wal hier, zoals vaker gezegd wordt: Tweakers is geen afhaalchinees waar je kunt zeggen 'hai ik wil een lekkere maaltijd danku'.

Er wordt geächt dat je zelf een opzetje maakt van wat je (ongeveer) wilt hebben zodat men er hier feedback op kan geven :) Dat kun je voor elkaar krijgen met de Handleiding Pricewatch.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• NightRaven88
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-11 08:32
Kant en klaar lijstje: reviews: Desktop Best Buy Guide - januari 2020

Wil je die €500 naar de €2000 ook gebruiken leg je er een RTX 2080Super in.

Dit topic is gesloten.