Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Buiten het gebruik van de standaard office toepassingen voornamelijk gamen(RDR2, the witcher 3, Skyrim...) Ik gebruik hiervoor een gewoon standaard scherm of mijn projector (2160p 60Hz). Later op het jaar zou ik graag iets van Oculus of HTC aankopen om te kunnen gamen in VR.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn 'richtbedrag' is 1500 euro, maar dat is flexibel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Na zelf al een tijdje te puzzelen kom ik tot de volgende build:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, maar ik gebruik wel een Shield TV om games te streamen naar mijn beamer. Ik gebruik hiervoor steamlink maar ook Geforce now voor niet steam games (RDR2) en voor dat laatste heb ik een Nvidia kaart nodig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Ik wil de build zo stil mogelijk houden, vandaar de keuze voor de case, cpu koeler en de 2070 super met 3 ventilatoren (als dat laatste al een verschil maakt?)
- RGB is van ondergeschikt belang
Ga je overklokken?
neen, standaard is prima!
Wat verwacht je van ons?
Is mijn build compatibel? Zijn er toch nog betere onderdelen voor +- hetzelfde bedrag? andere opmerkingen?
Buiten het gebruik van de standaard office toepassingen voornamelijk gamen(RDR2, the witcher 3, Skyrim...) Ik gebruik hiervoor een gewoon standaard scherm of mijn projector (2160p 60Hz). Later op het jaar zou ik graag iets van Oculus of HTC aankopen om te kunnen gamen in VR.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn 'richtbedrag' is 1500 euro, maar dat is flexibel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Na zelf al een tijdje te puzzelen kom ik tot de volgende build:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 329,- | € 329,- |
| 1 | Moederborden | Asus Prime X570-P | € 173,04 | € 173,04 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | € 547,- | € 547,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Silent Base 601 (Zwart) | € 105,16 | € 105,16 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Ninja 5 | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 136,73 | € 136,73 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 560W Platinum | € 106,99 | € 106,99 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 161,- | € 161,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.608,82 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, maar ik gebruik wel een Shield TV om games te streamen naar mijn beamer. Ik gebruik hiervoor steamlink maar ook Geforce now voor niet steam games (RDR2) en voor dat laatste heb ik een Nvidia kaart nodig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Ik wil de build zo stil mogelijk houden, vandaar de keuze voor de case, cpu koeler en de 2070 super met 3 ventilatoren (als dat laatste al een verschil maakt?)
- RGB is van ondergeschikt belang
Ga je overklokken?
neen, standaard is prima!
Wat verwacht je van ons?
Is mijn build compatibel? Zijn er toch nog betere onderdelen voor +- hetzelfde bedrag? andere opmerkingen?