FIFA 20 op pc met Xbox controller

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1319940

Topicstarter
Beste,

Ik heb fifa 20 voor op de pc. Nu wil ik dit graag met mijn speciaal daar voor aangeschafte Xbox controller spelen.
Het is een controller voor Windows met een wireless adapter voor de Bluetooth verbinding.

Echter wil de controller wel verbinden met mijn pc, maar zodra ik FIFA open werkt hij niet meer...

Iemand die mij kan helpen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-01 17:26

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Welkom op tweakers.

Eigen inzet is wel een vereiste om geholpen te worden, dus wat heb je zelf allemaal al gedaan?
Het lijkt er nl. op dat dit vrij eenvoudig te onderzoeken is met de eerste hit via Google.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hebben al van alles geprobeerd, de controller werkt wel bij andere games, maar zodra we het proberen bij FIFA werkt hij niet...
We zijn geen mega helden met computers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:48

Meneer iCy

swarma

@Harribo @Solotov weten jullie dit misschien?

(Dacht dat jullie op de pc spelen met fifa19/20 en misschien dit euvel herkennen)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06 15:03
Werkt de controller wel in Fifa als je een usb kabeltje erin prikt ?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee ook met een usb kabeltje werkt hij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06 15:03

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja zojuist geprobeert, werkt helaas ook niet.
De game wordt normaal gespeeld via origin, maar omdat deze vaak geen controllers accepteerde hebben we geprobeerd fifa te openen via Steam. Ook dit lukt niet, wanneer we hem normaal via de steam hoofdpage openen werkt de controller niet.
Wanneer we fifa proberen te openen via de big picture mode van steam wil hij fifa niet openen. Iemand tips hoe we fifa geopend krijgen via steam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-06 10:45
Meneer iCy schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:58:
@Harribo @Solotov weten jullie dit misschien?

(Dacht dat jullie op de pc spelen met fifa19/20 en misschien dit euvel herkennen)
Ik speel het as we speak via Origin met de wireless xbox one controller en wireless adapter.
Heb je bij de instellingen van Fifa de controller wel aangezet..?
Pagina: 1