Het is inmiddels weer bijna 5 jaar geleden sinds dat ik mijn huidige pc heb gekocht en wil graag mijn pc vernieuwen. De Pc mag rond 1000 euro kosten, exclusief de monitor.
Op dit moment heb ik het volgende samengesteld:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De usuals en uiteraard gamen. Ik speel MMO/RPG's zoals Path of Exile, Diablo 3, CS:GO, CoD MW, etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zoek een volledig nieuwe pc. keyboard/muis e.d heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
'alles' in feite.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken, zoals het waar voor mijn geld is en de komende jaren mee vooruit kan vind ik het prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Behuizing:
Maakt mij helemaal niet uit, maar ik wil waar voor mijn geld. De onderdelen moeten passen in de zin qua ruimte, en er moet natuurlijk plek zijn voor cable management. Ik houd niet van dat prille werk en millimeter werk, en natuurlijk een goede air flow is belangrijk.
Ik heb op dit moment al 2 ssd's (die volledig vol staan) dus wil een 3e er bij nemen.
+ Extra fans voor de kast eventueel
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek een volledig, passend systeem met de paar componenten van boven (mits mogelijk, aanpassen mag altijd) en de rest op aanbeveling met de juiste bang-for-buck.
Op dit moment heb ik het volgende samengesteld:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,05 | € 195,05 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 110,- | € 110,- |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X | € 443,50 | € 443,50 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Monitoren | Acer XF240H Zwart | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 73,90 | € 73,90 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 450W | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 62,90 | € 62,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.205,20 | ||
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De usuals en uiteraard gamen. Ik speel MMO/RPG's zoals Path of Exile, Diablo 3, CS:GO, CoD MW, etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zoek een volledig nieuwe pc. keyboard/muis e.d heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
'alles' in feite.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken, zoals het waar voor mijn geld is en de komende jaren mee vooruit kan vind ik het prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Behuizing:
Maakt mij helemaal niet uit, maar ik wil waar voor mijn geld. De onderdelen moeten passen in de zin qua ruimte, en er moet natuurlijk plek zijn voor cable management. Ik houd niet van dat prille werk en millimeter werk, en natuurlijk een goede air flow is belangrijk.
Ik heb op dit moment al 2 ssd's (die volledig vol staan) dus wil een 3e er bij nemen.
+ Extra fans voor de kast eventueel
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek een volledig, passend systeem met de paar componenten van boven (mits mogelijk, aanpassen mag altijd) en de rest op aanbeveling met de juiste bang-for-buck.