2 Hikvision deurbellen op 1 Hik-connect account??

Pagina: 1
Acties:
  • 638 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309431

Topicstarter
Beste mensen, ik heb 2 Hikvision deurbellen (type DS-KB8112-IM) waarvan er 1 thuis is geplaatst en de ander op een andere locatie. Beide deurbellen zijn met een PoE kabel rechtstreeks aan de routers gekoppeld en ingesteld als stand-alone deurbel. Als ik naar Hik-connect online ga zie ik ook keurig netjes beide deurbellen online staan. Maar in de Hik-connect app zie ik er maar 1. Zodra ik de app open zie ik een halve seconde beide deurbellen en direct verdwijnt er ééntje en blijft er dus nog maar 1 over. Wat zou hier mis kunnen gaan? Ik heb echt alles geprobeerd maar in de app kan in maar 1 deurbel hebben.

Beste antwoord (via rens-br op 07-01-2020 10:20)

Topicstarter
Vreemd genoeg na 7x het device verwijderen en weer toevoegen werkt het ineens :S Krijg er bijna de Hik van

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Vreemd genoeg na 7x het device verwijderen en weer toevoegen werkt het ineens :S Krijg er bijna de Hik van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terryvanderlee
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 28-02-2023
Goedenmiddag,

Ik krijg in hik connect bij het afspelen van een bewegingsmelding de melding niet meer verbindingen voor apparaat toegestaan? dit is te verhelpen door het opnieuw opstarten van de recorder? weet iemand een andere oplossing waardoor ik de recorder niet opnieuw hoef op te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dubbel met Hik connect.

Dit topic is gesloten.