Vraag

• Maaster83
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 07-01-2020
Een goede dag iedereen die mij wil helpen met de keuze voor een nieuwe tv.

Ik ben al bij verschillende elektronica winkels geweest en ben er al wel uit dat ik voor een 65" Oled tv zal gaan.

Ik ben tot de volgende 3 tv's gekomen waar ik uit zou willen/kunnen kiezen. (andere opties zijn welkom)

Dit zijn in willekeurige volgorde:
+ Sony KD-65AG9
+ LG OLED65C9PLA
+ Philips 65OLED984/12

Ik zal de tv voornamelijk gaan gebruiken voor dagelijks gebruik en 1 a 2 keer per week voor films en zo nu en dan zal er evt een playstation of Nintendo switch op aangesloten worden voor een game avondje.

De tv zal qua geluid nog ondersteund gaan worden met in het begin een Soundbar en Sub. evt in een later stadium nog aanvullen met extra boxen voor surround. Ook deze moeten nog aangeschaft worden maar wil eerst me TV gekozen hebben.

Graag zou ik van de kenners hier een advies willen wat (in jullie ogen) momenteel de beste koop zou zijn, het liefst een beetje onderbouwd.

Alvast bedankt voor jullie adviezen.

Mvg Alexander

[Voor 24% gewijzigd door Maaster83 op 06-01-2020 23:01]

Alle reacties

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
Het begrip 'beste koop' is subjectief. Wat vindt jij belangrijk?

Wanneer je naar een goede prijs/ beeldkwaliteit verhouding kijkt is de LG C9 momentele de beste koop.

Wanneer je competitief aan het gamen bent is de LG 65C9 de winnaar.

Waneer je een goede upscaling van HD naar UHD belangrijk vindt is de Sony 65AG9 de winnaar gevolgd door de Panasonic 65GZW1004 en 65GZW954.

Wanneer je out of the box de best gekalibreerde tv wilt zijn de Panasonic 65GZW1004 en 65GZW954 de winnaar.

Wanneer je motion handling belangrijk vindt is de Sony 65AG9 de winnaar gevolgd door Panasonic 65GZW1004 en 65GZW954.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee