Kan op Android streamen naar TV vanuit Youtube maar niet app

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik heb een Samsung smart tv, nieuw model, dus daar zullen wel alle snufjes opzitten. Verbonden met mijn wifi netwerk.

Als ik op mijn telefoon of tablet Youtube opzet, kan ik deze casten naar de TV. Ik krijg de keuze tussen de TV in de slaapkamer voorzien van Chromecast én de Samsung in de woonkamer.

Als ik een TV programma stream op de VTMgo app, dan lukt dit niet, krijg ik enkel bij het casting icoon de TV in de slaapkamer met Chromecast te zien, niet de Samsung in de woonkamer.

Heeft iemand een idee wat hier de reden voor zou kunnen zijn?

Dank!

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:55
Dat is een feature van YouTube. Als het goed is zou dat met Netflix ook moeten werken. Maar in het algemeen werkt het niet omdat je tv niet het cast-protocol ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichel
Aha, ok, dank! Dus moet ik me gewoon een Chromecast aanschaffen voor de TV in de woonkamer?

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:55
Dat, of klagen bij VTM waarom ze geen Tizen-app hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichel
Chromecast zal vlotter gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichel
Mmmm, problem... TV heeft 2 HDMI poorten en ik heb er al twee bezet, ééntje voor de Telenet digibox, ééntje voor de PS4...

Bestaat er zoiets als HDMI splitters oid?

Eh... ja, dus... https://www.google.com/se...refox-b-d&q=hdmi+splitter

Opgelost dus?

[ Voor 22% gewijzigd door demichel op 06-01-2020 22:11 ]

Pagina: 1