Vraag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mark Luijten
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-08 07:43
Ik ben dus een beetje aan het kijken naar een nieuwe tweede monitor, en vandaag kwam ik deze tegen:
pricewatch: Gearlab GLB223001 Zwart

Ik ben dus even op het internet gegaan om wat informatie over de fabrikant te vinden, maar ik kan werkelijk niets erover vinden. Heeft iemand al ervaring met hen of enige info erover want ik kan werkelijk niets vinden. Ik heb de monitor ook via de link op de site van MaxICT gevonden, maar als je hem via de zoekbalk opzoekt zegt het dat ze niets van die fabrikant hebben.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-09 14:15
Zit met hetzelfde probleem.

Ik zou deze ook graag willen maar kan er nergens wat over vinden.

Toch op papier voor deze prijs ziet het er een zeer interessante monitor uit.

Misschien toch gewoon de gok eens wagen en hem bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark Luijten
Ik heb de monitor besteld, en kan dr dus wel wat informatie over geven.

De monitor is netjes, geeft mooi beeld, want QHD en natuurlijk het ips paneel. Qua opties is de monitor echter zeer beperkt, hij kan niet omhoog of omlaag geschoven worden, en ook niet gedraaid worden. Er zit wel een aaansluiting voor een monitorbeugel aan dus als je dat zou willen is dat wel mogelijk. Verder ben ik er wel tevreden mee aangezien hij perfect doet wat ik als tweede scherm nodig heb. Ik weet niet of ik hem als 'main' scherm zou gebruiken.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philtjens
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-09 14:15
Mark Luijten schreef op maandag 22 juni 2020 @ 13:51:

De monitor is netjes, geeft mooi beeld, want QHD en natuurlijk het ips paneel. Qua opties is de monitor echter zeer beperkt, hij kan niet omhoog of omlaag geschoven worden, en ook niet gedraaid worden. Er zit wel een aaansluiting voor een monitorbeugel aan dus als je dat zou willen is dat wel mogelijk. Verder ben ik er wel tevreden mee aangezien hij perfect doet wat ik als tweede scherm nodig heb. Ik weet niet of ik hem als 'main' scherm zou gebruiken.

topic wat uit het oog verloren

heb toch een andere monitor besteld vanwege de weinige opties qua verstelbaarheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-04 13:00
Mark Luijten schreef op maandag 22 juni 2020 @ 13:51:

Ik zit naar deze monitor te kijken. Vooral ook vanwege de totale hoogte (volgens pricewatch dan iniedergeval).

Hoe hoog deze monitor is vanaf de onderkant van de voet tot de bovenste rand van het beeldscherm? Ik heb beperkte ruimte op mijn werkplek dus ik zou vantevoren exact willen weten waar ik aan toe ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark Luijten
De monitor is ruim 41cm hoog inc voet.
Pagina: 1