Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ik wil weten of de ram dat ik wil past op mijn moederbord

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
ik wil weten of de
"Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 3000 C15 - [CMK16GX4M2B3000C15] Geheugenmodule "
past op mijn "MSI h110m pro-d" moederbord.

( https://www.megekko.nl/pr...26yAVsEAQYASABEgJCL_D_BwE )

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat heb je zelf al gevonden? Je kreeg bij het openen van je topic een templateje te zien met onder andere de vraag wat je zelf al gevonden hebt.

Je bent nieuw hier, dus ik geef je een herkansing. Als je googlet naar dat moederbord vind je het meteen. Dat was sneller geweest dan hier een account aanmaken en een topic te posten ;).

Als je dat al gedaan had, geef dat dan aan en ook wat er onduidelijk, dan kunnen we je daarbij helpen. Nu gebruik je het forum als helpdesk en dat is het uitdrukkelijk niet. Het algemeen beleid #quickstart

• jeppekroezen
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-11 17:40
als je het moederbord ook opzoekt op tweakers, dan naar specificaties van de fabrikant gaat. dan naar de specification sheet. daar heb je alle info. en daar zie je ook staan supports DDR4:XXXX. de XXXX mag je zelf opzoeken.

Verwijderd

*knip* reageer dan gewoon niet.

[ Voor 91% gewijzigd door br00ky op 06-01-2020 19:11 ]

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:59
3000 MT/s heeft geen nut op een h110 bord. Sneller dan 2133 gaat het namelijk nooit lopen. Kan je beter voor een lagere prijs pricewatch: Team Group Delta TDTRD416G2400HC15ADC01 (Red Led) bestellen bij Si of pricewatch: Patriot Memory Viper Elite PVE416G266C6KGY bij Amazon maar ook die worden terug geklokt naar 2133.