Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PC gebouwd. Geen beeld & geen piepjes

Pagina: 1
Acties:

• bart_wbd
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 02-04 14:47
Hallo,

Ik heb een nieuwe PC gebouwd. Met deze onderdelen:
  • Intel Pentium Gold G5400 Boxed
  • Gigabyte H310M A
  • Silverstone Sugo SST-SG11B
  • G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB
  • be quiet! Pure Power 11 500W CM
  • Kingston A400 2,5" 120GB
Na paar uur heb ik alles in elkaar gezet en krijg ik geen beeld, Heb de kabel gechecked(HDMI) daar ligt het niet aan die werken beide, heb een andere monitor getest. Ik heb alle kabels nog een keer gechecked alle handleidingen gevolgd, Ram verwisselen, minimale dingen aansluiten. Maar niks wilt helpen na allemaal dingen geprobeerd te hebben blijven er nog maar paar dingen over waar het aan kan liggen. Misschien een onderdeel defect of bios versie te oud voor mijn CPU. Maar ik heb geen idee hoe ik mijn bios versie moet updaten zonder beeld graag tips.

Alvast dank!

• LuckyLuke
  • Registratie: december 2012
  • Nu online

LuckyLuke

Schiet sneller dan ..nevermind

Zitten Front Panel Connectors goed?

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• JohnnyDon
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 01-04 09:55
Als je de PC opstart draaien dan de fans van de cpu koeler/case fans wel?

• Sporedd
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 12:45

Sporedd

Gang is alles

Ik zie ook geen grafische kaart? ik denk niet dat de Pentium een igp heeft?

Heeft hij wel nvm.

[Voor 16% gewijzigd door Sporedd op 06-01-2020 16:21]

Don't trust an atom, they make up everything.

• JohnnyDon
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 01-04 09:55
Sporedd schreef op maandag 6 januari 2020 @ 16:21:
Ik zie ook geen grafische kaart? ik denk niet dat de Pentium een igp heeft?
Die heeft een Intel 610 geïntegreerde grafische kaart

• bart_wbd
JohnnyDon schreef op maandag 6 januari 2020 @ 16:20:
Als je de PC opstart draaien dan de fans van de cpu koeler/case fans wel?
Ja. Die draaien, zowel de CPU als de SYS fan.
LuckyLuke schreef op maandag 6 januari 2020 @ 16:20:
Zitten Front Panel Connectors goed?
Lijken goed te zitten.

+PLED- +PW-
+HD- +RES-

Pled zijn 2 losse waar Power Led op staat.
HD heb ik HDD led inzitten
PW zit Power SW in
RES zit Reset PW in

[Voor 41% gewijzigd door bart_wbd op 06-01-2020 16:31]

• mrmrmr
  • Registratie: april 2007
  • Niet online
Heb je de 4pin cpu voeding aangesloten? Zonder die voeding heeft de processor geen stroom.

Als je scherpe goed belichte foto's maakt kunnen we meekijken.

De BIOS kan in dit geval niet te oud zijn.

Je had beter standaard DDR4-2666 geheugen kunnen kiezen. Het door jou gekozen geheugen valt laag terug met SPD.

• bart_wbd
mrmrmr schreef op maandag 6 januari 2020 @ 17:08:
Heb je de 4pin cpu voeding aangesloten? Zonder die voeding heeft de processor geen stroom.
Ja, heb ik. CPU1 P4.

Als je scherpe goed belichte foto's maakt kunnen we meekijken.
zie onder

De BIOS kan in dit geval niet te oud zijn.

Je had beter standaard DDR4-2666 geheugen kunnen kiezen. Het door jou gekozen geheugen valt laag terug met SPD.

eens. Had ik niet over nagedacht.
https://i.postimg.cc/4YyK8L85/35760-F04-F2-EB-4-AFE-AE79-03-B6-C516121-D.jpg

https://i.postimg.cc/svVGWD7b/A1971523-662-F-4-ADB-B672-3-D666429-DEAB.jpg

https://i.postimg.cc/hh87h7z9/E3-A51901-5-C6-D-4072-BC7-D-2-A921668-EF6-A.jpg

https://i.postimg.cc/2LYb2CJb/F3-DD9649-6-C45-4-A14-BC3-D-0-CBCB430-CD06.jpg

• mrmrmr
  • Niet online
Laatst had iemand op tweakers ook zo'n probleem en dat bleek te liggen aan het feit dat hij geen monitor had aangesloten en dat de cpufankabel de cpufan tegenhield. Daardoor dacht hij dat die het niet deed.

De foto's zijn erg duidelijk. Ik zie weinig bijzonders, De ontbrekende draad in de ATX voedingstekker hoort zo. DIMM is goed geplaatst, cpu zit niet scheef. Wel zie ik een losse kabel linksonder op dit plaatje: https://postimg.cc/svVGWD7b . Waar is die van?

Ik zou willen aanraden DVI, VGA of DisplayPort te gebruiken als alternatieve monitoraansluiting, maar die zitten er niet op.

Wat je zou kunnen doen is zorgen dat de voeding aanstaat (zgn. paperclip trick, met zacht metaal) en vervolgens met een multimeter de spanning meten van alle voedingskabels. Of een andere voeding proberen.

Als contacten van de processor/socket zijn verbogen kan het ook soortgelijke problemen geven. Om de processor opnieuw aan te sluiten heb je nieuwe koelpasta nodig.

Het geheugen zou ik vervangen door deze. Dat is breed compatible standaard DDR4-2666 non-overclock geheugen.

• bart_wbd
mrmrmr schreef op maandag 6 januari 2020 @ 17:52:
Laatst had iemand op tweakers ook zo'n probleem en dat bleek te liggen aan het feit dat hij geen monitor had aangesloten en dat de cpufankabel de cpufan tegenhield. Daardoor dacht hij dat die het niet deed.

De foto's zijn erg duidelijk. Ik zie weinig bijzonders, De ontbrekende draad in de ATX voedingstekker hoort zo. DIMM is goed geplaatst, cpu zit niet scheef. Wel zie ik een losse kabel linksonder op dit plaatje: https://postimg.cc/svVGWD7b . Waar is die van?

Ik zou willen aanraden DVI, VGA of DisplayPort te gebruiken als alternatieve monitoraansluiting, maar die zitten er niet op.

Wat je zou kunnen doen is zorgen dat de voeding aanstaat (zgn. paperclip trick, met zacht metaal) en vervolgens met een multimeter de spanning meten van alle voedingskabels. Of een andere voeding proberen.

Als contacten van de processor/socket zijn verbogen kan het ook soortgelijke problemen geven. Om de processor opnieuw aan te sluiten heb je nieuwe koelpasta nodig.

Het geheugen zou ik vervangen door deze. Dat is breed compatible standaard DDR4-2666 non-overclock geheugen.
Monitor werkt op laptop direct. Heb zowel hdmi als displayport geprobeerd. Beide dood.
Die losse kabel is 4pin cpu. Zijn er 2 namelijk vanuit de voeding: CPU1 P4 en CPU2 P8. Heb beide geprobeerd. Geen verschil.

Geheugen vervangen is prima idee. Alleen wil eerst wel uberhaupt dit ding aan de praat krijgen.

Nog meer tips?

• ToasterxD
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 02-04 22:46
Stand-off schroefjes gebruikt voordat je het moederboard in je kast schroefde?

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71eGHclyZdL._SX466_.jpg

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

• bart_wbd
ToasterxD schreef op maandag 6 januari 2020 @ 18:09:
Stand-off schroefjes gebruikt voordat je het moederboard in je kast schroefde?

[Afbeelding]
Yes.

• mrmrmr
  • Niet online
bart_wbd schreef op maandag 6 januari 2020 @ 18:08:
Monitor werkt op laptop direct. Heb zowel hdmi als displayport geprobeerd. Beide dood.
Die losse kabel is 4pin cpu. Zijn er 2 namelijk vanuit de voeding: CPU1 P4 en CPU2 P8. Heb beide geprobeerd. Geen verschil.
Dat is als verwacht, die zijn correct aangesloten op het plaatje. Ik doelde op een enkele draad in de 24 pins ATX connector. Het is normaal dat er eentje ontbreekt, dus dat is niet een probleem. Alles ziet er goed uit, behalve die losse draad linksonder. Die is schijnbaar nergens met verbonden, niet met een connector. Het kan ook liggen uit de hoek van de foto.
Geheugen vervangen is prima idee. Alleen wil eerst wel uberhaupt dit ding aan de praat krijgen.

Nog meer tips?
Die ik al gaf:
Wat je zou kunnen doen is zorgen dat de voeding aanstaat (zgn. paperclip trick, met zacht metaal) en vervolgens met een multimeter de spanning meten van alle voedingskabels. Of een andere voeding proberen, dat gaat nog sneller. Dat hoeft geen zware voeding te zijn.

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 12:59
Op de QVL van het moederbord staan alleen 2133, 2400 en 2666 MT/s modules. Grote kans dat 3000 dan niet werkt is mijn ervaring met Gigabyte.

• E65
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 18-01 17:22

E65

Aka Thunderstorm65

Clear cmos al geprobeerd?

Doet graag mooie dingen met geluid

• The Zep Man
  • Registratie: oktober 2003
  • Nu online
bart_wbd schreef op maandag 6 januari 2020 @ 16:15:
Misschien een onderdeel defect of bios versie te oud voor mijn CPU. Maar ik heb geen idee hoe ik mijn bios versie moet updaten zonder beeld graag tips.
30 seconden onderzoek en je had een te oude BIOS al uit kunnen sluiten.

Bij een niet ondersteunde BIOS/CPU combinatie gaan de fans alsnog aan. Ga hierom back to basics: test de voeding met een andere PC of zonder PC met een multimeter.

• bart_wbd
mrmrmr schreef op maandag 6 januari 2020 @ 22:37:
[...]

Dat is als verwacht, die zijn correct aangesloten op het plaatje. Ik doelde op een enkele draad in de 24 pins ATX connector. Het is normaal dat er eentje ontbreekt, dus dat is niet een probleem. Alles ziet er goed uit, behalve die losse draad linksonder. Die is schijnbaar nergens met verbonden, niet met een connector. Het kan ook liggen uit de hoek van de foto.

[...]

Die ik al gaf:

[...]
@mrmrmr Is geen draad, is een stuk van een fan draad. En heb helaas geen andere PC tot mijn beschikking en geen multimeter..
Uszka schreef op maandag 6 januari 2020 @ 23:00:
Op de QVL van het moederbord staan alleen 2133, 2400 en 2666 MT/s modules. Grote kans dat 3000 dan niet werkt is mijn ervaring met Gigabyte.
@Uszka Zou het kunnen dat die hierdoor geen beeld geeft dan?
@E65 ja, geen effect.
The Zep Man schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 07:26:
[...]
30 seconden onderzoek en je had een te oude BIOS al uit kunnen sluiten.

Bij een niet ondersteunde BIOS/CPU combinatie gaan de fans alsnog aan. Ga hierom back to basics: test de voeding met een andere PC of zonder PC met een multimeter.
@The Zep Man Biosversie is dus geen probleem, thanks. Helaas geen andere PC tot beschikking. Zal ik anders even een andere voeding bestellen als jij denkt dat het de voeding is?

• The Zep Man
  • Nu online
bart_wbd schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 12:02:
@The Zep Man Biosversie is dus geen probleem, thanks. Helaas geen andere PC tot beschikking. Zal ik anders even een andere voeding bestellen als jij denkt dat het de voeding is?
Ik zou eerst een multimeter kopen. ;)

Al heeft de voeding een ventilator die aan zou moeten gaan zodra er stroom op staat, dan kan je het door mij gelinkte artikel gebruiken om hem in te schakelen zonder moederbord. Als de fan niet draait dan is het waarschijnlijk de voeding. Als die wel draait dan is er iets mis met het moederbord of met de verbinding van de aan-uit schakelaar. Dat laatste kan je ook testen door de stekker eraf te halen en de twee pinnen even kort te sluiten met bijvoorbeeld een schroevendraaier. Controleer wel dubbel dat je de juiste pinnen hebt.

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 12:59
Als het geheugen niet wordt ondersteund krijg je geen beeld.

• bart_wbd
Uszka schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 12:35:
Als het geheugen niet wordt ondersteund krijg je geen beeld.
@Uszka Hmm.. Wordt niet ondersteund door het Moederbord en de processor lijkt ook maar maximaal 2400 aan te kunnen:
Max Type DDR4-2400
Zou het lonen om ander geheugen aan te schaffen en de andere te retourneren?

• beun92
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 02-04 20:23
ik zou dan eerst eens kijken wat er gebeurd als je hem aanzet zonder geheugen.
in alle gevallen die ik hem meegemaakt zal hij wel aan gaan maar niet posten.
als dit dus ook zonder module niet gebeurd zou ik het daar niet direct op gooien.

het lijkt me verstandig om eerst weer terug te gaan naar de basis: zitten alle stekkers echt goed aangesloten, is de voeding ingeschakeld, heb je uberhaubt spanning op het moederbord, zijn deze spanningen correct (5v/12v). zit de powerknop correct aangesloten (op SW en niet LED bijv).

• Klaasvaak
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13:17
Op het 4e plaatje zie ik bij de reset SW de + en - omgewisseld zitten

• The Zep Man
  • Nu online
Klaasvaak schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 13:47:
Op het 4e plaatje zie ik bij de reset SW de + en - omgewisseld zitten
Je weet dat het bij een simpele indrukschakelaar niet uitmaakt of je rechtsom of linksom een sluiting maakt? ;)

• Soggney
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 11:31

Soggney

Zeekomkommer

@Klaasvaak voor een switch maakt de + en - niet uit

en misschien laaghangend fruit, maar staat de switch naast de stekker op de voeding wel op I en niet op O
nvm, de fans draaien.

wat ik me ook afvraag, het lijkt goed te zitten, maar is de 4/8 pins voeding voor je pci lanes wel de juiste? Als in, is dit niet die voor je graka.

Daarnaast, je hebt geen piepjes omdat je geen speakertje hebt aangesloten naast je switches

[Voor 47% gewijzigd door Soggney op 07-01-2020 13:56]

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• PatrickPR
  • Registratie: februari 2010
  • Nu online
Misschien geeft het moederbord een foutmelding in de vorm van een piepje maar ik zie dat je geen speaker hebt aangesloten op de front panel header.

Misschien heb je een losse liggen of heeft de kast een speakertje? Dat zou ik ook eens proberen, mogelijk dat je aan de hand van een beepcode het probleem kunt achterhalen?

• mrmrmr
  • Niet online
bart_wbd schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 13:01:
[...]

@Uszka Hmm.. Wordt niet ondersteund door het Moederbord en de processor lijkt ook maar maximaal 2400 aan te kunnen:
De G5400 kan DDR4-2400 aan, de geheugencontroller zit in de processor. De JEDEC timings van het geheugen kunnen ervoor zorgen dat DDR4-2666 backwards compatible is met de 1200 MHz frequentie van de DDR4-2400.
Zou het lonen om ander geheugen aan te schaffen en de andere te retourneren?
Kies dan liever geheugen zonder XMP. Standaard breed aangeboden DDR4-2400 geheugen met goede JEDEC settings, zonder overclock/gaming doeleinden is doorgaans het best compatible. Bijvoorbeeld Crucial CT2K8G4DFS824A, ook verkrijgbaar bij Azerty.

Als je van iemand dergelijk standaard geheugen kan lenen, kun je eerst testen of het de oorzaak van de problemen is.

• Xfade
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 02-04 12:58
Bios versie is goed, de eerste ondersteund jou cpu. Ik zou je ene ram naar de andere poort verwisselen en daarna evt. tijdelijk een pci-e videokaart proberen ipv. direct iGPU.

i7 8700k | Asus ROG Strix Z390 E-Gaming | 32GB G.Skill Trident Z | Gigabtye 2080TI Gaming OC 11G | Cooler Master MasterLiquid 240 R | Lian Li PC-011 Dynamic

• bart_wbd
beun92 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 13:45:
ik zou dan eerst eens kijken wat er gebeurd als je hem aanzet zonder geheugen.
in alle gevallen die ik hem meegemaakt zal hij wel aan gaan maar niet posten.
als dit dus ook zonder module niet gebeurd zou ik het daar niet direct op gooien.

het lijkt me verstandig om eerst weer terug te gaan naar de basis: zitten alle stekkers echt goed aangesloten, is de voeding ingeschakeld, heb je uberhaubt spanning op het moederbord, zijn deze spanningen correct (5v/12v). zit de powerknop correct aangesloten (op SW en niet LED bijv).
@beun92 Meerdere keren gedaan. Ook zonder geheugen gaat alles draaien. Nog steeds geen beeld :(
Soggney schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 13:51:
@Klaasvaak voor een switch maakt de + en - niet uit

en misschien laaghangend fruit, maar staat de switch naast de stekker op de voeding wel op I en niet op O
nvm, de fans draaien.

wat ik me ook afvraag, het lijkt goed te zitten, maar is de 4/8 pins voeding voor je pci lanes wel de juiste? Als in, is dit niet die voor je graka.

Daarnaast, je hebt geen piepjes omdat je geen speakertje hebt aangesloten naast je switches
@Soggney die 4/8 pins is voor de CPU
PatrickPR schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:09:
Misschien geeft het moederbord een foutmelding in de vorm van een piepje maar ik zie dat je geen speaker hebt aangesloten op de front panel header.

Misschien heb je een losse liggen of heeft de kast een speakertje? Dat zou ik ook eens proberen, mogelijk dat je aan de hand van een beepcode het probleem kunt achterhalen?
@PatrickPR Kan dit niet gewoon met oordopjes?

• PatrickPR
  • Registratie: februari 2010
  • Nu online
bart_wbd schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:39:
Kan dit niet gewoon met oordopjes?
Nee ik bedoelde niet de normale uitgang op het I/O paneel aan de achterkant, maar de 4 pinnetjes waar SPEAKER bij staat op de front panel header (waar ook de power switch en LED's op zitten). Het is ook niet echt een speaker, maar meer een buzzertje.

Ik zie dat die Silverstone case geen speaker/buzzer heeft. Ik bedoelde dus meer zoiets. Deze prik je dus direct op die 4 pinnetjes.

• bart_wbd
PatrickPR schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:46:
[...]

Nee ik bedoelde niet de normale uitgang op het I/O paneel aan de achterkant, maar de 4 pinnetjes waar SPEAKER bij staat op de front panel header (waar ook de power switch en LED's op zitten). Het is ook niet echt een speaker, maar meer een buzzertje.

Ik zie dat die Silverstone case geen speaker/buzzer heeft. Ik bedoelde dus meer zoiets. Deze prik je dus direct op die 4 pinnetjes.
Ah nee, denk niet dat ik die nog heb liggen. Wellicht dat deze nog in een oud HP PC'tje zit, dat kan ik even controleren.

• Jazco2nd
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 13:26
Ik had een vergelijkbaar probleem. Ondanks dat ik ook RAM had gewisseld met zelfde resultaat bleek het toch aan het geheugen te liggen. Ik had ander geheugen ontvangen dan ik had besteld. Niet het typenr op de plakjes zorgvuldig gecheckt en gewoon erin geprikt. Kan lonen om een reepje te bestellen die op de compatibility list van dit mobo staat en daarmee testen. Evt weer retour sturen.

• bart_wbd
mrmrmr schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:16:
[...]

De G5400 kan DDR4-2400 aan, de geheugencontroller zit in de processor. De JEDEC timings van het geheugen kunnen ervoor zorgen dat DDR4-2666 backwards compatible is met de 1200 MHz frequentie van de DDR4-2400.

[...]

Kies dan liever geheugen zonder XMP. Standaard breed aangeboden DDR4-2400 geheugen met goede JEDEC settings, zonder overclock/gaming doeleinden is doorgaans het best compatible. Bijvoorbeeld Crucial CT2K8G4DFS824A, ook verkrijgbaar bij Azerty.

Als je van iemand dergelijk standaard geheugen kan lenen, kun je eerst testen of het de oorzaak van de problemen is.
Dit geheugen is ook niet supported.
Jazco2nd schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:54:
Ik had een vergelijkbaar probleem. Ondanks dat ik ook RAM had gewisseld met zelfde resultaat bleek het toch aan het geheugen te liggen. Ik had ander geheugen ontvangen dan ik had besteld. Niet het typenr op de plakjes zorgvuldig gecheckt en gewoon erin geprikt. Kan lonen om een reepje te bestellen die op de compatibility list van dit mobo staat en daarmee testen. Evt weer retour sturen.
Ik bestel wel gewoon nieuw geheugen. Mocht het dat niet zijn dan retour ik het wel weer. Thanks voor de tip.

• mrmrmr
  • Niet online
bart_wbd schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 15:04:
Dit geheugen is ook niet supported.
Het is wel supported: CRUCIAL 8GB 1Rx8 CT8G4DFS824A.8FB1 SS Micron CL17 1.2v v v 2400

CT2K8G4DFS824A is een kit van 2 ("2k") van dit geheugen.

• bart_wbd
mrmrmr schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 15:12:
[...]

Het is wel supported: CRUCIAL 8GB 1Rx8 CT8G4DFS824A.8FB1 SS Micron CL17 1.2v v v 2400

CT2K8G4DFS824A is een kit van 2 ("2k") van dit geheugen.
Sorry verkeerd gekeken. Heb toch die andere besteld (ongeduldig ;) ) Die was ook op voorraad. Kan ik morgen weer verder hopelijk!

• bart_wbd
*update*

Nieuw geheugen maakt geen verschil.
Speaker erin geeft geen piepjes.

Alle fans draaien. Led van kast brand. Hdd toegevoegd en hoor je opstarten, maar geen beeld.

Nog tips?

• Nutral
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 12:24

Nutral

gamer/hardware freak

Probeer eens een cmos reset te doen? Er zou een nieuwe bios in moeten zitten, maar misschien is er iets mis gegaan en is de GPU in de cpu uitgeschakeld. Je kunt ook proberen het geheugen in de andere slot te doen (ook al zie ik niks in de handleiding).

Hoe lang heb je gewacht na het opstarten ? Mijn gigabyte moederbord de eerste keer deed er iets van 15 sec om de eerste keer in het bios scherm te komen, als je dat niet al gedaan hebt, kun je het een paar minuten geven.

Heb je een videokaart om te testen? Het kan zijn dat hij standaard de Pci-express wilt gebruiken als videokaart. Maar misschien dat de windows installatie wel werkt, dit kun je testen door een usb stick in te pluggen, de pc te starten en kijken of hij verder opstart. Hiervoor moet de ssd wel leeg zijn (anders start hij daarvan)

• aveenhuysen
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 11:53
Ben toch benieuwd of de pc het ondertussen alweer doet en zo ja, wat was de oorzaak?

Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50 Sym Symphony ST 125 LC ABS

• bart_wbd
Heb de PC naar Azerty gestuurd gezien 80% daar vandaan kwam en zij mogen het oplossen. Zodra ik meer weet, post ik het hier!

• shadvet
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 11-03 13:33
Had je geprobeerd om de source van je monitor goed te zetten?

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True