Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06 11:28
Mijn vragen:

1. Hoe kan ik via mijn pc video's (youtube/etc) kijken zonder zwarte balken (L/R) op mijn LG C9 als ik mijn PC monitor uitzet. (Dit heeft eerst gewerk)
2. Is er een andere mogelijk om de Magic Remote met mijn PC te verbinden zonder dat ze op hetzelfde netwerk zitten?
3. Weet niet meer waar maar zag dat mijn LG tv 30hz heeft, dit zou hoger moet zijn als het goed is. Ik kan niet vinden hoe ik dit kan aanpassen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
LG C9 65 inch
Windows 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Ik gebruik een HDMI kabel en dit werkte perfect totdat LG aanbood om HDMI ULTRA HD Deep Colour te activeren.
Opeens kreeg ik bij het kijken van video's zwarte randen links en rechts (wat voorheen niet was)
Ik heb deze functie weer uit gezet maar het probleem bleef.

De resolutie ook aangepast maar weer naar origineel gegaan 3840 x 2160.
Ook nieuwe kabel geprobeerd.

Tijdelijke oplossing is nu om mijn PC monitor aan te laten staan en de webpagina te verplaatsen naar mijn LG scherm. Dan wordt deze wel beeldvullend vergroot. Maar dit is zonde van de energie en het heeft anders gewerkt. Het beeld wordt niet gerekt (of is anders niet merkbaar)

Het is een specifieke vraag maar mocht iemand het antwoord weten zou dit heel veel frustratie besparen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 18:12
Nadat het beeld op je tv is ga naar beeldscherm instellingen en pas daar de resolutie eens aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Djores Even een andere titel aan je topic gegeven want op basis van de originele titel wist niemand waar het over ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06 11:28
@basjuhh Dit werkte helaas niet, heb geprobeerd op zowel pc en tv. de resolutie is wel beeldvullend maar om een onbekende reden worden video's alleen beeldvullend weergegeven als de monitor ook aan staat.

Ik denk dat als ik maar lang genoeg op knoppen duw het wellicht een keer werkt.

@S1NN3D Bedankt! Ik merkte later dat ik deze niet goed had ingevuld.