Mijn vriendin heeft een nieuwe hobby erbij en heeft mij gevraagd of ik eens een fatsoenlijke bak bij elkaar kon rapen voor ongeveer 800 euro. Hartstikke leuk enzo alleen heb ik al een jaar of 5 geen computers meer samen gesteld. Hierdoor wil ik toch even wat navraag doen bij de guru's van tweakers
.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Video's / lightroom foto's bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is 800 euro. Iets meer is geen probleem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat alleen om een pc. Van mijn huidige werkplek wordt het toetsenbord/muis/monitoren meegenomen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeuren heb ik niet echt. Wel merken die er echt niet in komen,dit is omdat ik in het verleden zo veel gezeik en problemen met deze merken heb gehad. Ik ben koppig en weiger het te kopen
Not done:
- MSI
- Samsung
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zo klein mogelijk. Aftermarket CPU koeler gaat erin, want ik wil nog een beetje rust hebben.
Ga je overklokken?
Hoogstwaarschijnlijk niet. Want ik zal de bak alleen bouwen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Controle op mijn lijstje en eventueel opmerkingen of vragen bij bepaalde zaken die beter/ander kunnen.
//Table updated. Ram changed, GPU changed and CPU changed
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Video's / lightroom foto's bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is 800 euro. Iets meer is geen probleem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat alleen om een pc. Van mijn huidige werkplek wordt het toetsenbord/muis/monitoren meegenomen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeuren heb ik niet echt. Wel merken die er echt niet in komen,dit is omdat ik in het verleden zo veel gezeik en problemen met deze merken heb gehad. Ik ben koppig en weiger het te kopen
Not done:
- MSI
- Samsung
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zo klein mogelijk. Aftermarket CPU koeler gaat erin, want ik wil nog een beetje rust hebben.
Ga je overklokken?
Hoogstwaarschijnlijk niet. Want ik zal de bak alleen bouwen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Controle op mijn lijstje en eventueel opmerkingen of vragen bij bepaalde zaken die beter/ander kunnen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,05 | € 195,05 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B450M Gaming | € 71,90 | € 71,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1650 Super Windforce OC 4G | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox Q300L | € 35,90 | € 35,90 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Phantom Black | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-32GISB | € 115,05 | € 115,05 |
| 1 | Voedingen | Seasonic M12II Evo 520W | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 112,90 | € 112,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 800,70 | ||
//Table updated. Ram changed, GPU changed and CPU changed
[ Voor 4% gewijzigd door Joey54 op 07-01-2020 20:54 ]