Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb momenteel een PlaySation 4, een Sony bdv-n7200w (versterker) en een Sony TV. Momenteel gaat mijn Playsation via een HDMI kabel naar de versterker en deze via een HDMI kabel naar mijn TV. Verhoogt dit mijn input lag? Zo ja, hoe drastisch?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Playsation 4
Sony bdv-n7200w
Sony TV

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Kan ik dan beter een Optische kabel kopen. Vervolgens van de Playstation direct naar de TV en dan via een optische kabel naar de versterker?

Bedankt allemaal _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik gebruik de Chromecast Ultra (Stadia ipv PS4), deze in m'n versterker en de versterker weer in de TV. Allemaal HDMI, ik merk niks van lag. Ik verwacht jij ook niet. Ik zou zeggen, probeer het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

Gewoon zo houden.
Extra lag is over het algemeen nihil.

Heb niet gekeken. Maar via ARC zou je ook nog de sony op de TV kunnen aansluiten en dan via HDMI naar je versterker.

En je kunt altijd gewoon even wat gamen in beide situaties om te kijken of je zelf input lag merkt.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:24
xabre16v schreef op maandag 6 januari 2020 @ 16:16:
Ik gebruik de Chromecast Ultra (Stadia ipv PS4), deze in m'n versterker en de versterker weer in de TV. Allemaal HDMI, ik merk niks van lag.
Een Chromecast reageert natuurlijk niet honderden (duizenden?) keren per seconde op input van de gebruiker, zoals een PS4 (middels de controller) dat wel doet, dus dat is geen goed vergelijk
Ik zou zeggen, probeer het.
Dat inderdaad :) Zeker omdat @Verwijderd alles al in huis heeft.

Zelf heb ik een PS3 naar een receiver en dan naar TV, en dat gamet prima. Sowieso is dit soort lag ook heel persoonlijk, de ene ergert zich aan een halve nanoseconde, de ander vind 50ms prima.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zacht Schopje van HSA->SPV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal voor jullie reactie!
Pagina: 1