Sinds een paar maanden haperen mijn streams vanuit NLziet op de televisie. Om de paar minuten stopt de uitzending een paar seconden om vervolgens vrolijk verder te gaan. Het lijkt een beetje op bufferpauzes.
Netflix en Youtube hebben dit probleem niet wanneer ik stream.
De situatie:
Vanuit Oneplus 6 / Iphone 11 naar Chomecast 3rd gen. (bij Chromecast 1st gen hapert hij ook).
Ik heb verder Tele2 50mbit met daar aan vast een TP-link Archer C6 als Acces point (vanwege het sterkere bereik voor de rest van het huis). (op alleen het modem/router van Tele2 hapert hij ook)
Inmiddels heb ik een uitgebreide mailwisseling met NLziet zelf, maar verder dan 'reset je hardware en software' komen ze niet. De situatie ligt bij het ontwikkelteam aldaar, maar ik ben bang dat het dan een lange adem gaat worden.
Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?
Alvast bedankt voor het meedenken.
M.v.g. Luc Heinemans.
...
Netflix en Youtube hebben dit probleem niet wanneer ik stream.
De situatie:
Vanuit Oneplus 6 / Iphone 11 naar Chomecast 3rd gen. (bij Chromecast 1st gen hapert hij ook).
Ik heb verder Tele2 50mbit met daar aan vast een TP-link Archer C6 als Acces point (vanwege het sterkere bereik voor de rest van het huis). (op alleen het modem/router van Tele2 hapert hij ook)
Inmiddels heb ik een uitgebreide mailwisseling met NLziet zelf, maar verder dan 'reset je hardware en software' komen ze niet. De situatie ligt bij het ontwikkelteam aldaar, maar ik ben bang dat het dan een lange adem gaat worden.
Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?
Alvast bedankt voor het meedenken.
M.v.g. Luc Heinemans.
...