Goedemorgen allen,
Graag wil ik jullie om advies vragen voor het plaatsen van zonnepanelen op mijn nieuwe huis.

Info:
- Afmetingen dak ±5 x 10 meter
- Schaduwvrij
- Huidig verbruik 5000 kWh (4 pers)
- Airco op 1e en 2e verdieping
- Vloerverwarming begane grond
- 1 fase aansluiting (weet ik niet zeker en A ga ik navragen)
- Schoorsteen wordt verwijderd tijdens renovatie dakrenovatie
Wensen:
- Koelen en verwarmen met airco's (ook op begane grond)
- Elektrische auto is een optie voor toekomst
Mijn gedachte is om de westkant vol te leggen met zonnepanelen en aan de oostkant 3 dakramen te plaatsen voor extra licht op de 2e verdieping en het systeem klaar te maken om in de toekomst op de oostkant nog extra panelen toe te voegen. Is dit mogelijk of is het beter om gelijk ook op het oosten zonnepanelen te plaatsen?
Budget: €10.000,-
Welke zonnepanelen / set-up adviseren jullie mij en hebben jullie nog tips / opties waar ik rekening mee kan houden tijdens de renovatie dakrenovatie?
Welke info hebben jullie nog meer nodig?
Groeten,
Daan
Graag wil ik jullie om advies vragen voor het plaatsen van zonnepanelen op mijn nieuwe huis.

Info:
- Afmetingen dak ±5 x 10 meter
- Schaduwvrij
- Huidig verbruik 5000 kWh (4 pers)
- Airco op 1e en 2e verdieping
- Vloerverwarming begane grond
- 1 fase aansluiting (weet ik niet zeker en A ga ik navragen)
- Schoorsteen wordt verwijderd tijdens renovatie dakrenovatie
Wensen:
- Koelen en verwarmen met airco's (ook op begane grond)
- Elektrische auto is een optie voor toekomst
Mijn gedachte is om de westkant vol te leggen met zonnepanelen en aan de oostkant 3 dakramen te plaatsen voor extra licht op de 2e verdieping en het systeem klaar te maken om in de toekomst op de oostkant nog extra panelen toe te voegen. Is dit mogelijk of is het beter om gelijk ook op het oosten zonnepanelen te plaatsen?
Budget: €10.000,-
Welke zonnepanelen / set-up adviseren jullie mij en hebben jullie nog tips / opties waar ik rekening mee kan houden tijdens de renovatie dakrenovatie?
Welke info hebben jullie nog meer nodig?
Groeten,
Daan