Verkoper reageert niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 923 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkkonen
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 28-09-2022

Hulkkonen

I wear them at night

Topicstarter
Enige tijd geleden heb ik gereageerd op een advertentie in V&A. Na twee berichtjes heen en weer is er een akkoord en is de advertentie op gereserveerd gezet. Sindsdien (22-12) is er radiostilte vanaf de kant van de verkoper (wel enkele berichten van mijn kant met het verzoek even te reageren). Er is nog geen afstemming geweest over verzending / ophalen e.d. Ik wil het product nog steeds afnemen, maar heb geen zin om nog heel veel langer te wachten. Ik heb alleen de Tweakers gebruikersnaam van de verkoper, in zijn profiel staan geen extra contactmogelijkheden.

Is er een andere manier om (via een mod o.i.d.) deze persoon bijvoorbeeld een mail te sturen met het verzoek even te reageren op mijn berichtjes?

Op verzoek kan ik de advertentie / gebruikersnaam van de verkoper per DM aan een mod verstrekken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:41
joh, neem je verlies en zoek het product ergens anders. Hier gaat duidelijk niets meer uitkomen. Als je pech hebt duurt het versturen van het product ook nog eens een lange tijd. Mocht je het überhaupt al ontvangen na betaling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Met @Renzzie eens, waarom aan een dood paard proberen te trekken, met alle risico's van dien. Blijkbaar is verkopen niet belangrijk genoeg voor deze persoon, ik zou direct afhaken. Straks heb je betaald en is het weer stil..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:24
Ja kan wel vakantie hebben, maar laat het zitten joh als er geen uitleg komt.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nullifiel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:57

Nullifiel

╞═══════╡

Was misschien een gehacked account.

Onlangs heeft tweakers een wachtwoord-reset uitgevoerd voor diverse accounts.
Kan het topic zo 1-2-3 niet vinden.

Growing old is mandatory, growing up is optional.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nullifiel schreef op maandag 6 januari 2020 @ 13:02:
Was misschien een gehacked account.

Onlangs heeft tweakers een wachtwoord-reset uitgevoerd voor diverse accounts.
Kan het topic zo 1-2-3 niet vinden.
Dit - er waren een stapeltje accounts overgenomen. Wellicht zat je daarmee te chatten - ben blij dat je geld nog hebt en move on :)

plan: Ga veilig met je wachtwoorden om en behoed je medetweakers voor misbruik

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2020 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Normaliter mag je een wachttijd van 48 uur hanteren als normaal. Reageert iemand dan niet, dan is het jammer en ga je met de volgende in gesprek. Hier is het goed afgelopen dus.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.