Enige tijd geleden heb ik gereageerd op een advertentie in V&A. Na twee berichtjes heen en weer is er een akkoord en is de advertentie op gereserveerd gezet. Sindsdien (22-12) is er radiostilte vanaf de kant van de verkoper (wel enkele berichten van mijn kant met het verzoek even te reageren). Er is nog geen afstemming geweest over verzending / ophalen e.d. Ik wil het product nog steeds afnemen, maar heb geen zin om nog heel veel langer te wachten. Ik heb alleen de Tweakers gebruikersnaam van de verkoper, in zijn profiel staan geen extra contactmogelijkheden.
Is er een andere manier om (via een mod o.i.d.) deze persoon bijvoorbeeld een mail te sturen met het verzoek even te reageren op mijn berichtjes?
Op verzoek kan ik de advertentie / gebruikersnaam van de verkoper per DM aan een mod verstrekken.
Is er een andere manier om (via een mod o.i.d.) deze persoon bijvoorbeeld een mail te sturen met het verzoek even te reageren op mijn berichtjes?
Op verzoek kan ik de advertentie / gebruikersnaam van de verkoper per DM aan een mod verstrekken.