✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vraag
Alle reacties
Als je zelf een beetje handig bent zou ik hem bestellen, bij het open maken meteen kijken of alles heel / onbeschadigd is, zo nee > meteen terug. zo ja > zelf een poging doen om hem in elkaar te zetten en er rekening mee houden dat je zelf wat gaten moet boren en "reparaties" moet doen.
Try SCE to Aux
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Wellicht dat de retour service nog goed is of dat Bol juist te veel klachten kreeg. ..
Wat wil jij dat we zeggen .. (serieus gevraagd) .. Het is niet mijn portomonee & gok.
Maar als ik echt mooi vind je kan altijd de gok wagen toch ?
Tja vanalles
Klinkt wel heel slecht allemaal maar gezien de prijs (bij een meubelzaak betaal je zo 3x meer voor soortgelijke meubels) kan je er eigenlijk ook niks van zeggen. Instructies en labels zijn ook allemaal in het pools (daar kwamen de extra steunen ook rechtstreeks vandaan) dus dat geeft wel een beetje een indicatie van de originele doelgroep van deze producten.

[ Voor 9% gewijzigd door GWBoes op 06-01-2020 12:22 ]
Ondanks we nog twijfelden over deze tv meubel, weten we nu helemaal zeker dat het verstandig is om verder te zoeken. Het design van deze bovenstaande tv meubel vinden we wel ontzettend mooi, en hopen daarom ook dat we een soort gelijk design kunnen vinden.
@GWBoes Wat een gedoe inderdaad in jou verhaal, je zou toch verwachten dat je voor die prijs een goed bouwpakket mag ontvangen. Zelfs de Ikea doet het dan nog beter, want alle Ikea kasten die ik in elkaar heb gezet waren makkelijk.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Het is gewoon gefineerde spaanplaat. Mijn advies: kijk verder.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Het is ook spaanplaat met een HPL laag. Ik vraag mij ook af of het er echt zo uit ziet als de foto. Ik denk dat de realiteit erg tegen valt.G_Dragon schreef op maandag 6 januari 2020 @ 13:14:
Iedereen bedankt voor de reacties, dit maakt onze beslissing een stuk makkelijker.
Ondanks we nog twijfelden over deze tv meubel, weten we nu helemaal zeker dat het verstandig is om verder te zoeken. Het design van deze bovenstaande tv meubel vinden we wel ontzettend mooi, en hopen daarom ook dat we een soort gelijk design kunnen vinden.
Als je een betaalbare kast van goede kwaliteit zoekt zou je naar Xooon kunnen kijken.
https://www.xooon.nl/xn/kasten/tv-meubelen/
Ik vind ze zelf altijd wel mooie kasten hebben en de meeste zijn van echt hout. Ook hufter proof. De kinderen gebruiken onze kast als opslag voor speelgoed, dus er wordt elke dag op de laden en deuren gehangen en na 5 jaar ziet de kast er nog perfect uit.
Druk en zetfouten voorbehouden.
Het meubel is stevig en robuust, de lades sluiten ook mooi strak, en ook al is het inderdaad spaanplaat is het een goed stevig geheel wat er zeer zeker niet goedkoop uitziet.
Wij hebben na deze kast ook het wandmeubel besteld; zelfde kwaliteit, ook mooi stevig. Helaas zat in dit pakket wel 2x een linkerzijkant waardoor ik zelf nog andere gaatjes moest boren voor de scharnieren van de glazen deuren, maar ook dat ging prima.
Al met al geen moeite om dit van harte aan te bevelen!
ps: Echt grappig om nu de andere reviews te lezen, want ik kan me daar totaal niet in vinden. Ik vond deze set echt wel een stap beter dan Ikea.. Veel beter zaagwerk en platen passen zeer goed in elkaar. Nergens fineer eraf, ook niet op de randjes.
@G_Dragon Als je in de buurt van Huizen, NH bent kan ik het je laten zien.
[ Voor 20% gewijzigd door superduper op 07-01-2020 07:56 ]
Heb het zelf ook gehad met een tv meubel. Zag er geweldig uit op de foto's. Was misschien wel 'verliefd' op de plaatjes.
Ben toen met vriendin 130km gereden naar de showroom om maar eens te kijken. In het echt viel het verschrikkelijk tegen. Materiaal oogde veel goedkoper, ongelijkmatige naden en alles voelde heel fragiel.
Hebben er daarna maar een leuk dagje uit van gemaakt
Growing old is mandatory, growing up is optional.
Haha nee wij wonen in drenthe bij emmensuperduper schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 07:51:
Deze hebben wij nu een maand of twee en ik was positief verrast. Zit erg stevig in elkaar, delen zijn uniek genummerd zodat de handleiding echt een eitje is, al moet je wel blijven nadenken want er zaten 2 fouten in.
Het meubel is stevig en robuust, de lades sluiten ook mooi strak, en ook al is het inderdaad spaanplaat is het een goed stevig geheel wat er zeer zeker niet goedkoop uitziet.
Wij hebben na deze kast ook het wandmeubel besteld; zelfde kwaliteit, ook mooi stevig. Helaas zat in dit pakket wel 2x een linkerzijkant waardoor ik zelf nog andere gaatjes moest boren voor de scharnieren van de glazen deuren, maar ook dat ging prima.
Al met al geen moeite om dit van harte aan te bevelen!
ps: Echt grappig om nu de andere reviews te lezen, want ik kan me daar totaal niet in vinden. Ik vond deze set echt wel een stap beter dan Ikea.. Veel beter zaagwerk en platen passen zeer goed in elkaar. Nergens fineer eraf, ook niet op de randjes.
@G_Dragon Als je in de buurt van Huizen, NH bent kan ik het je laten zien.
Wel super dat we mogen komen kijken, want twijfelen nog steeds of we het moeten doen.

[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 10-01-2020 00:01 ]