Deze laptop is nu al een half jaar rond de 1000 euro. Weet iemand hoe het gewoonlijk gaat met prijsverlagingen voor dit segment? Ik heb er niet zo zin in om deze nu te kopen, en over anderhalve maand te zien dat ie 150 a 200 euro goedkoper is geworden.
Vraag
Alle reacties
Ik neem even mijn glazen bol erbij...
Natuurlijk kan er altijd een aanbieding komen waardoor hij ineens (tijdelijk) daalt.
Maar als ik zie dat hij een tijd terug ineens hard is gedaald, en daarna stabiel is gebleven, denk ik dat hij nog een tijd stabiel blijft. (Bijvoorbeeld tijdens black friday was hij in aanbieding als ik het goed zie).
Maar, resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Natuurlijk kan er altijd een aanbieding komen waardoor hij ineens (tijdelijk) daalt.
Maar als ik zie dat hij een tijd terug ineens hard is gedaald, en daarna stabiel is gebleven, denk ik dat hij nog een tijd stabiel blijft. (Bijvoorbeeld tijdens black friday was hij in aanbieding als ik het goed zie).
Maar, resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Wacht tot je de aankondiging ziet van zijn vervanger, dan zal deze ongetwijfeld goedkoper worden. De vervanger zal uiteraard wel weer sneller en beter zijn, en daarmee dus een betere keuze......
Maar even serieus: als er hier iemand weet heeft van een prijsverlaging op korte termijn is hij werkzaam bij (de importeur) van Lenovo en zal hij het dus niet openbaar maken.
Maar even serieus: als er hier iemand weet heeft van een prijsverlaging op korte termijn is hij werkzaam bij (de importeur) van Lenovo en zal hij het dus niet openbaar maken.
[ Voor 31% gewijzigd door Tens op 06-01-2020 11:07 ]
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
- Intergalactic
- Registratie: September 2017
- Laatst online: 25-09 09:59
Testlab CoΓΆrdinator & Moderator Harde Waren
πΈπππππππ πΌπππ π³ππ
:strip_exif()/u/967069/crop5be5817a8496f_cropped.gif?f=community)
ik ga dit topic sluiten, dit gaat nergens heen
πΈπ πππππ ππ πππ πππ ππππ π’ππ ππππππ | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs
Dit topic is gesloten.