Lapdesk iemand ervaring mee?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:05
Hey mede Tweakers,

Ik ga binnenkort beginnen met de bouw van mijn lapdesk. Aan de hand van YouTube: DIY Couch Gaming Platform

Nu hoeft het niet zo luxe te zijn met snackholder en drinkbeker. En telefoon houder.
Maar eerder een basic model zoals YouTube: Gaming Lap Board, buy or build??

Nu vroeg ik mij af of het niet als nog erg ontstabiel is. En je eventueel niet beter richting
YouTube: DIY Gaming Lap Desk kan gaan waar de "desk" meer leunt op bank en minder op je schoot.

Zijn er mensen die dit al eens eerder geprobeert hebben en beviel het een beetje?

/edit: het gaan gaming. Dus toetsenbord/muis geen laptop.

[ Voor 4% gewijzigd door loki504 op 06-01-2020 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-01 17:26

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Iets voor op de bank is echt kwalitatief uitermate teleurstellend en kun je m.i. beter niet aan beginnen. Dan lijkt iets als onderstaande me véél fijner werken, je krijgt geen kokende benen, lamme arm omdat die eigenlijk te laag hangt, het wiebelt niet als een plank op schoot.... Oh en als je wil opstaan hoef je hem niet elke keer op te tillen en ergens anders weg te zetten :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/a89JhJvLrJEIndAuo7lVygcg/full.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Wintervacht op 06-01-2020 10:25 ]

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Het mooie van op de bank gamen is is dat je af en toe kan liggen of kleermakerszit, of schuin, of hoe dan ook.

En grappig LTT filmpje maar in de praktijk is het volledig onzinnig omdat het lompe ding juist hét pluspunt van op de bank gamen weghaalt.

Tenzij je opgeprikt rechtop op je bank wil gamen...

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:05
Klopt. Dat vond ik ook. En ja drinken is lekker. Maar ook gevaarlijk. Heb genoeg toetsenborden zien sneuvelen door cola😣.
Daarom wou ik ook een kleinere versie maken. Heb net even een plankje uit de schuurgehaalt. En moet zeggen dat het best stabiel is. Even kussen er onder en gaan denk ik😀