Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelinQ
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 22:54
Ik zoek een? Router
Voor mijn vader (en mijzelf indirect, daar ik het zal moeten onderhouden) ben ik op zoek naar een router.
Naast het huis en tuin gebruik wil mijn vader vanuit zijn vakantie huis naar huis in NL kunnen tunnelen.

Wat is je budget?
Het budget van mijn vader doet er niet zoveel toe.
Dit is een flink bedrag voor een huis en tuin router maar het idee hierachter is dat de router niet volgend jaar eol is en niet meer wordt ondersteund dmv updates.
Ik ben me ervan bewust dat ik dit op meerdere manieren goedkoper kan oplossen, maar daar ik het ga “ondersteunen” heb ik geen zin om elke keer naar mijn ouders huis te gaan om iets te moeten oplossen.
Dus ik wil een out of the box oplossing.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
- Asus AX92U
- Ubiquiti Dream Machine
- ... (open voor alternatieven)

Overige info?
Ik heb zelf een USG, AP en CK thuis, maar vind het zelf niet zo lekker werken, CK errors.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:48
CK versie 1 was berucht voor errors (corruptie), latere versies zouden dit niet meer mogen hebben dacht ik.

Mij lijkt de UDM een prachtig aanbod... alleen misschien spijtig dat het geen WIFI 6 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelinQ
r2504 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:00:
CK versie 1 was berucht voor errors (corruptie), latere versies zouden dit niet meer mogen hebben dacht ik.

Mij lijkt de UDM een prachtig aanbod... alleen misschien spijtig dat het geen WIFI 6 is.
Thnx.

Kunnen beiden de gewenste functionaliteit aan? Want dan kan mijn vader beter de Asus nemen.
Voor mijn gevoel is het makkelijke om hiervoor de UDM in te stellen dan de Asus.
Ik ben geen netwerk expert en ik krijg maar 1 retourtje betaald om het in te stellen.

Alvast bedankt voor je antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:48
En wat heeft je vader thuis staan ? De Asus heeft de nodige VPN clients dus in theorie mag het geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelinQ
Mijn vader heeft momenteel een Asus thuis staan, maar dat is een oudje. En ik een USG waar ik helemaal gek van wordt :D