Beyerdynamic Amiron Wireless Copper met DAP?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterzzs1984
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 22:25
Kan er helaas weinig over vinden, dus daarom even de vraag hier. Ik gebruik mijn nieuwe Amiron Wireless i.c.m. iPhone XS Max en MacBook Pro 2019. Beide ondersteunen geen Aptx HD terwijl de Amiron dit wel ondersteund. Ik luister met name Spotify en Apple Music en heel af en toe wat HiRes bestanden vanaf mijn eigen schijf.

Mijn vraag, ga ik het verschil in kwaliteit merken wanneer ik bijvoorbeeld gebruik ga maken van een speler als de Fiio M11 die wel AptxHD ondersteund? En als dit zo is, merk ik dit alleen bij de HiRes bestanden of ook bij gebruik van bijv Spotify via de DAP?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
Circumaural headphones with optimum sound quality (Qualcomm® aptX™ HD und AAC - plus aptX™ LL)

Je iPhone gebruikt AAC das vergelijkbaar of beter las ik.
Heb de amiron ook mooi ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:56
masterzzs1984 schreef op zondag 5 januari 2020 @ 17:03:
Kan er helaas weinig over vinden, dus daarom even de vraag hier. Ik gebruik mijn nieuwe Amiron Wireless i.c.m. iPhone XS Max en MacBook Pro 2019. Beide ondersteunen geen Aptx HD terwijl de Amiron dit wel ondersteund. Ik luister met name Spotify en Apple Music en heel af en toe wat HiRes bestanden vanaf mijn eigen schijf.

Mijn vraag, ga ik het verschil in kwaliteit merken wanneer ik bijvoorbeeld gebruik ga maken van een speler als de Fiio M11 die wel AptxHD ondersteund? En als dit zo is, merk ik dit alleen bij de HiRes bestanden of ook bij gebruik van bijv Spotify via de DAP?
In theorie kan je verschil horen, dat moet je proberen om daar achter te komen, als je verschil hoort, zat dat ws zowel voor Spotify & Co als uncompressed gaan. Hires is sowieso onzinnig. Als je dit serieus wil weten zal je je best moeten doen om blind te testen, anders zijn de resultaten bijzonder onbetrouwbaar. Blind testen is in dit geval echter bijna niet te doen. Ik denk dat het de moeite niet waard is.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.