Net in het bezit van een HomePod, was ik de Woning App wat aan het inrichten. Daarna de woning een keer gewist etc. Echter bij het opnieuw inrichten kan ik prima de HomePod en Apple TV toevoegen maar de airport express 3 stuks niet meer. AirPlay werkt wel naar deze AirPorts.
De Woning app ziet mij 3 airport express wel maar geeft de volgende foutmelding bij het weer toevoegen:
Accessoire toevoegen mislukt. Woning kan geen verbinding maken met dit accessoire.
In de instellingen van de Airport Express staat bij d Airplay instellingen;
This Airport Express is set up as a HomeKit accessory. Use the home app to manage airplay settings.
Het lijkt alsof de AirPorts in een verwijderde woning zijn blijven hangen. Heeft iemand een idee deze patstelling weer te doorbreken?
De Woning app ziet mij 3 airport express wel maar geeft de volgende foutmelding bij het weer toevoegen:
Accessoire toevoegen mislukt. Woning kan geen verbinding maken met dit accessoire.
In de instellingen van de Airport Express staat bij d Airplay instellingen;
This Airport Express is set up as a HomeKit accessory. Use the home app to manage airplay settings.
Het lijkt alsof de AirPorts in een verwijderde woning zijn blijven hangen. Heeft iemand een idee deze patstelling weer te doorbreken?