Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan1970
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-10-2024
Hoi

Ik heb zojuist de Nest Hello gekocht , als ook een 24 V beltrafo. Dat laatste omdat ik begrijp dat de Hello 24 V nodig heeft, maar nu zit ik met een scheef te kijken naar mijn bestaande 8 V gong ( model ding-dong voor de techneuten :P ) . Gaat dat werken in een 24V circuit zonder er direkt een thermische kookplaat van te maken? Vraag me nl af of die ronde 'puck' spanning ook nog omzet van 24 naar 8 V ?

Beste antwoord (via Rhodan1970 op 05-01-2020 15:06)

• AllInOneNerd
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17-11-2021
Tenzij je ‘gong’ een bepaalde voltage range aangeeft (bijvoorbeeld 8-24V) is het verstandig om niet te veel af te wijken van de voltage van je gong. 12v zou heel misschien nog kunnen maar 24 zal echt te veel zijn. Je bel vervangen zal dan ook de beste oplossing zijn.

Vond je de opmerking van mij of iemand relevant of heeft het je geholpen? Laat een duimpje achter als teken van waardering.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• AllInOneNerd
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17-11-2021
Tenzij je ‘gong’ een bepaalde voltage range aangeeft (bijvoorbeeld 8-24V) is het verstandig om niet te veel af te wijken van de voltage van je gong. 12v zou heel misschien nog kunnen maar 24 zal echt te veel zijn. Je bel vervangen zal dan ook de beste oplossing zijn.

Vond je de opmerking van mij of iemand relevant of heeft het je geholpen? Laat een duimpje achter als teken van waardering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan1970
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-10-2024
Super, altijd leuk geld uit te geven . Dank je wel!