Ja, duh, het maken ervan kost nogal wat geld hoor...Op donderdag 02 augustus 2001 15:55 schreef YT-Croc het volgende:
kopen nog wel!
tss
Er zijn er overigens niet veel meer, nog maar 250 Tweakers.net-badges en nog maar iets van 300 DPC-badges, dus je moet er wél snel mee zijn...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Zelluf ook maar bij besteld.. :-)
Thanks for the post!!
No problémo, ik dacht bijmezelf, waarom niet posten, de eerste 2x had ik er zelf ook overgekekenOp donderdag 02 augustus 2001 16:08 schreef DPC_Wimmel het volgende:
Gaat wel heel erg hard..... hoor!!
Zelluf ook maar bij besteld.. :-)
Thanks for the post!!
Beetje betalen voor een reclame sticker op me pc! ja daagOp donderdag 02 augustus 2001 15:56 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Ja, duh, het maken ervan kost nogal wat geld hoor...
Er zijn er overigens niet veel meer, nog maar 250 Tweakers.net-badges en nog maar iets van 300 DPC-badges, dus je moet er wél snel mee zijn...
Dan doe je dat niet, als ze weggeven worden komen ze namelijk terecht bij mensen zoals jij.Op donderdag 02 augustus 2001 18:00 schreef YT-Croc het volgende:
[..]
Beetje betalen voor een reclame sticker op me pc! ja daag
edit: zinsconstructie (nog vaagjes, maarja
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
nou een tweakers.net logo op me kast vind ik een beetje erg overdreven... hooguit een amd stickertje ofzoOp donderdag 02 augustus 2001 18:21 schreef Sir Abarth het volgende:
[..]
Dan doe je dat niet, als ze weggeven worden komen ze namelijk terecht bij mensen zoals jij.
edit: zinsconstructie (nog vaagjes, maarja)
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Kut, gaat snel!Op donderdag 02 augustus 2001 20:58 schreef Fritzz het volgende:
de tweak badges zijn op maar ik heb nog een paar dpc badges te weten bemachtigen
Ik wil een T.Net badge!
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Op donderdag 02 augustus 2001 20:18 schreef m.m het volgende:
/me ...AMD sticker
Verwijderd
Gewoon ff naar http://www.amd.com/uk/euroreseller/sticker.html gaan, je bestelling doen en je gegevens invullen. Dan komen die AMD stickers zo naar je toeOp donderdag 02 augustus 2001 21:15 schreef DPC_Wimmel het volgende:
[iets over AMD Sticker]
die mis ik nog op mijn kast....
Verwijderd
Merci.... lekker plakkenOp vrijdag 03 augustus 2001 01:29 schreef _piranha_ het volgende:
[..]
Gewoon ff naar http://www.amd.com/uk/euroreseller/sticker.html gaan, je bestelling doen en je gegevens invullen. Dan komen die AMD stickers zo naar je toeBegin deze week kreeg ik er ook een paar. Ik moest er maar 5 dagen op wachten
Verwijderd
Verwijderd
Van de tweakers was het toch al de 2de druk??Op vrijdag 03 augustus 2001 10:24 schreef Fritzz het volgende:
amd athlon en duron plakkers komen er ook aan nu alleen nog t.net plakkers maar er komt een tweede druk
Klopt.Op vrijdag 03 augustus 2001 12:01 schreef DPC_Wimmel het volgende:
[..]
Van de tweakers was het toch al de 2de druk??
nog maar 3 mensen kunnen ze bestellen
snel snel snel snel snel
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
welke hond heeft er net 9 besteldOp vrijdag 03 augustus 2001 14:41 schreef Geckoo het volgende:
K de laatste 9 zijn er nog
nog maar 3 mensen kunnen ze bestellen
snel snel snel snel snel
It wasn't meOp vrijdag 03 augustus 2001 14:49 schreef marble het volgende:
welke hond heeft er net 9 besteld![]()
![]()
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
Verwijderd
Op deze pagina kan je terecht om de laatste casebadges te bestellen. Per item staat er een minimum en een maximum bestelaantal. Dit hangt af van de voorraad en een door ons vastgesteld maximum; hiermee proberen wij niet al te veel werk op ons te nemen en daarnaast iedereen een kans te geven wat te bestellen. Afhankelijk van de grootte van de bestelling wordt bij elke bestelling een hoeveelheid verzendkosten berekend. De precieze kosten vind je op de "tussenbevestiging".
Helaas. Alle produkten zijn uitverkocht.
F*CK
kosten : 20 €
hmm, dat mochten ze er wel bijgezegd hebben in de bank.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Verwijderd
sjegguh sje allemaal!!Op vrijdag 03 augustus 2001 15:07 schreef Geckoo het volgende:
[..]
It wasn't me
http://tweakers.net/ext/i.dsp/968277370.gifOp zondag 05 augustus 2001 12:30 schreef DPC_Wimmel het volgende:
ps heeft iemand een linkje naar de het plaatje van de tweakers badge?
Verwijderd
Kenne we stickers gaan maken voor onze reis naa Austria... "Follow the white rabbit"... eehhjj koe dan
Denk het wel, de kleuren van de dpc casebadges zijn wat mooier als die van de tweakers versie (vind ik persoonlijk dan)Op woensdag 29 augustus 2001 16:07 schreef Piepeltjes het volgende:
tweakers.net casebadges van mij zijn wel een beetje met lichte kleuren is dit normaal?
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Ik kan er nog wel wat gebruiken
idd wel wat mooierOp woensdag 29 augustus 2001 22:30 schreef bram538 het volgende:
[..]
Denk het wel, de kleuren van de dpc casebadges zijn wat mooier als die van de tweakers versie (vind ik persoonlijk dan)