Mijn vraag
Er blijft een USB Storage connecten en disconnecten.
Nu weet ik niet waar dit vanaf komt en waar dit aan kan liggen.
Is een half jaar geleden al eens voorgekomen maar was toen een stuk of 10x en daarna niet meer.
Nu is het de laatste 3 dagen redelijk vaak voorgekomen dat het erg irritant begint te worden.
Het is niet continue en gebeurt gewoon heel willekeurig.
Bij Deze PC geeft hij USB-Station (H:) een beetje geblindeerd neer, als ik er op probeer te klikken geeft hij aan, Plaats een schijf of een ander geschikt medium in USB-Station (H:).
Filmpje van wat er gebeurt:
YouTube: PC Hulp
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle USB's eruit getrokken incl. muis toetsenbord etc etc.
Stuurprogramma's proberen te updaten van: Schijfstations en Universal Serial Bus-controllers, alles was up to date en kon dit dus niet aanpassen.
Proberen in te stellen dat de PC de schijven niet op stand-by mag zetten om energie te besparen helpt ook niet.
Er blijft een USB Storage connecten en disconnecten.
Nu weet ik niet waar dit vanaf komt en waar dit aan kan liggen.
Is een half jaar geleden al eens voorgekomen maar was toen een stuk of 10x en daarna niet meer.
Nu is het de laatste 3 dagen redelijk vaak voorgekomen dat het erg irritant begint te worden.
Het is niet continue en gebeurt gewoon heel willekeurig.
Bij Deze PC geeft hij USB-Station (H:) een beetje geblindeerd neer, als ik er op probeer te klikken geeft hij aan, Plaats een schijf of een ander geschikt medium in USB-Station (H:).
Filmpje van wat er gebeurt:
YouTube: PC Hulp
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle USB's eruit getrokken incl. muis toetsenbord etc etc.
Stuurprogramma's proberen te updaten van: Schijfstations en Universal Serial Bus-controllers, alles was up to date en kon dit dus niet aanpassen.
Proberen in te stellen dat de PC de schijven niet op stand-by mag zetten om energie te besparen helpt ook niet.