Ik lees in zommige topic`s heel vaak het volgende:
1. Flame, of flamen. (Wat betekend dat???)
2. Of warrez ?
1. Flame, of flamen. (Wat betekend dat???)
2. Of warrez ?
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/misc?action=faqOp donderdag 02 augustus 2001 15:51 schreef UrgoanElsa het volgende:
Oke, bedankt en warrez ?
warez:
Warez (pronounced as though spelled "wares" or possibly by some pronounced like the city of "Juarez") is a term used by software "pirates" to describe software that has been stripped of its copy-protection and made available on the Internet for downloading. People who create warez sites sometimes call them "warez sitez" and use "z" in other pluralizations.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Als je een antwoord hebt op je vraag hoeft er geen slotje op het topic. Een slotje is voor topics die uit de hand lopen, bijv door een flame.Op donderdag 02 augustus 2001 15:55 schreef UrgoanElsa het volgende:
Mag wel gesloten worden, andwoord gekregen op mijn vraag.
Uhhh antwoord op vraag en dan slotje? Waar slaat dat dan op? Een slotje is niet om een beantwoorde vraag te sluiten ofzo, maar meer om een topic dat niet door de beugel kan te stoppen.Op donderdag 02 augustus 2001 15:55 schreef UrgoanElsa het volgende:
Mag wel gesloten worden, andwoord gekregen op mijn vraag.
^^^ Dat laatste is dus door een mod als flame op te vatten, maar het is veel te mooi weer om me druk te maken, ik ga lekker zonnenOp donderdag 02 augustus 2001 15:59 schreef [BoerQ] het volgende:
[..]
Als je een antwoord hebt op je vraag hoeft er geen slotje op het topic. Een slotje is voor topics die uit de hand lopen, bijv door een flame.
Dat er tegenwoordig op elk topic een slotje staat is weer een ander verhaal.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Juist! Misschien kan deze vraag nog tot een hele interessante discussie leiden!Op donderdag 02 augustus 2001 15:59 schreef Scraper het volgende:
[..]
Uhhh antwoord op vraag en dan slotje? Waar slaat dat dan op? Een slotje is niet om een beantwoorde vraag te sluiten ofzo, maar meer om een topic dat niet door de beugel kan te stoppen.
Verwijderd
Je kan het ook opvatten als dat de gebruikers zich tegenwoordig niet meer kunnen gedragen. Dat haalde ik er tenminste uit. Zon ze, hier is het bewolktOp donderdag 02 augustus 2001 16:01 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
^^^ Dat laatste is dus door een mod als flame op te vatten, maar het is veel te mooi weer om me druk te maken, ik ga lekker zonnen
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq