Wil graag een pricewatch: LG 38UC99-W Wit aanschaffen, maar de 75hz die deze monitor kan weergeven bij een resolutie van 3840x1600 kan alleen bereikt worden met displayport of usb-c.
Nu ben ik even aan kijken welke videokaart ik hiervoor nodig heb, maar kom er niet helemaal uit.
Ik wil deze monitor puur gebruiken voor audio productie, dus geen gaming. Welke (goedkope) videokaart kan ik het beste aanschaffen die zowel die resolutie als refreshrate kan weergeven? Liefst een passieve kaart aangezien ik zo min mogelijk geluid wil uit mijn desktop
Ik kan het overigens mis hebben en dat HDMI ook deze resolutie en refreshrate kan weergeven, maar heb hierover niets kunnen vinden.
(als er schermen zijn die vergelijkbaar zijn met deze hoor ik dat ook graag, maar had de indruk dat deze het beste is voor het geld wat je betaald)
Specs:
CPU: Intel Core i5 2500k @ 4.2ghz overclockt
MB: Asus P77-V
MEM: 16GB Corsair DDR3
Nu ben ik even aan kijken welke videokaart ik hiervoor nodig heb, maar kom er niet helemaal uit.
Ik wil deze monitor puur gebruiken voor audio productie, dus geen gaming. Welke (goedkope) videokaart kan ik het beste aanschaffen die zowel die resolutie als refreshrate kan weergeven? Liefst een passieve kaart aangezien ik zo min mogelijk geluid wil uit mijn desktop
Ik kan het overigens mis hebben en dat HDMI ook deze resolutie en refreshrate kan weergeven, maar heb hierover niets kunnen vinden.
(als er schermen zijn die vergelijkbaar zijn met deze hoor ik dat ook graag, maar had de indruk dat deze het beste is voor het geld wat je betaald)
My bad! Budget is niet heel belangrijk, maar ik heb geen zware gaming-kaart nodig. Dus het liefst zo goedkoop mogelijk wat 3840x1600@75hz uit kan poepen over displayport.br00ky schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 23:33:
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Schopje naar CAA.
Enne, vul je startpost eens aan met de rest van je specs en je budget.
Specs:
CPU: Intel Core i5 2500k @ 4.2ghz overclockt
MB: Asus P77-V
MEM: 16GB Corsair DDR3
[ Voor 33% gewijzigd door kaos001 op 05-01-2020 00:33 ]