Toon posts:

g-force 3 powercolor - gloeiend heet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een half uurtje Diablo 2 te hebben gespeeldt begint het spel te schokken en blijkt dat mijn g-force gloeiend heet is geraakt, ongeveer net zo heet als me cpu.

Wat kan ik hier het beste aan doen?
Of is mijn g-force gewoon niet goed en moet ik hem omruilen?
Of is dit normaal en moet ik er een betere koeler opzetten ofzo?

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Klinkt wel raar. Zet je kast eens open en kijk of het dan beter gaat. Weet je meteen of het aan de T ligt.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Hmmz, wat is de temp in je kast ?..
op zich, ondanks dat het power color i moet het gewoon werken...
Dat ie al van diablo2 heet wordt, dat snap ik niet :?

Verwijderd

Misschien is de spanning op je AGP te hoog.
Ik zou voor de zekerheid even checken of die op default staat in je bios.
Succes ermee.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn kast stond al de hele tijd open, en de temp. in mijn kast valt wel mee, maar op mijn kamer op zich is het behoorlijk warm.
(32 graden hier in limburg :)

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
weet je zeker dat het haperen door de hitte van je gf3 komt, want te heet is meetstal artifacts of lockups..

Verwijderd

zitten de coolers er wel goed op?

Verwijderd

Zal wel door het weer worden,gewoon je Geforce een ijsje geven heb ik ook gedaan en hij werkt nu weer effe 5min goed

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

mijn kaart word ook best heet (leadtek gf2 pro 32 mb)

ik heb een voedingsfan en 1 kleine p3 fan achter op de kaart gelegd. hij is nu wa koeler en oced naar 250 en 460 :)

ik haal op een bepaalde reso in q3 12 fps meer :)

Verwijderd

mijn geforce II mx ligt overgeklokte gpu word altijd warmer dan me cpu :? maar mijn g-force kan echt niet tegen me Banshee op :) die haalde gemakkelijk 110C

Verwijderd

De temp van mijn Asus V7700 GTS 32MB DDR SGRAM is is bijna altijd gelijk of hoger dan de temp van mijn AMD TB 900 allebij tussen de 40 C en 50 C, lijkt mij redelijk ... heb nog geen problemen met de kaart of processor gehad ...

Verwijderd

Topicstarter
kheb ffies de niewste detonate driver gedownd en nu schokt ie niet meer, maar je kunt er nog wel een ei op bakken B-)

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Bij die Elsa gladiac GF3 kaart van mij zit geneens T meet software! Waarschijnlijk dan ook geen sensor...

Dan moet ik maar aannemen dat het okay is he...

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Pagina: 1