Beste allen,
Ik heb met wat hulp van een vriend deze samenstelling voor een nieuwe pc gemaakt. Aangezien ikzelf niet zo veel ervaring heb met de nieuwe componenten die zijn uitgekomen vorig jaar weet ik niet of deze build werkt. Graag jullie mening over mijn keuze en ik ontvang graag verbeterpunten/goede alternatieven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga er voornamelijk op gamen, ik zal ook voor mijn werk op de PC bezig zijn maar dat is voornamelijk online.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik blijf het liefst rond de 1300 marge met een top van 1400.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop het hiermee te kunnen bereiken, Ik hoop wel dat ik voldoende werkgeheugen heb, verder heb ik de afweging gemaakt om voor deze videokaart te gaan in plaats van de 5700 XT: pricewatch: MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X maar omdat ik geen zin heb in een te warme videokaart viel deze weg. Maar Ik weet helaas niet zo veel dus alle gedachten en expertise is welkom
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoop vooral dat ik hiermee de Total War games goed kan spelen, verder zijn de meeste games niet zo heel zwaar.
Ga je overklokken?
nee
Alvast bedankt!
Ik heb met wat hulp van een vriend deze samenstelling voor een nieuwe pc gemaakt. Aangezien ikzelf niet zo veel ervaring heb met de nieuwe componenten die zijn uitgekomen vorig jaar weet ik niet of deze build werkt. Graag jullie mening over mijn keuze en ik ontvang graag verbeterpunten/goede alternatieven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga er voornamelijk op gamen, ik zal ook voor mijn werk op de PC bezig zijn maar dat is voornamelijk online.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik blijf het liefst rond de 1300 marge met een top van 1400.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop het hiermee te kunnen bereiken, Ik hoop wel dat ik voldoende werkgeheugen heb, verder heb ik de afweging gemaakt om voor deze videokaart te gaan in plaats van de 5700 XT: pricewatch: MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X maar omdat ik geen zin heb in een te warme videokaart viel deze weg. Maar Ik weet helaas niet zo veel dus alle gedachten en expertise is welkom
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600X Boxed | € 220,50 | € 220,50 |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0) | € 106,- | € 106,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2070 WindForce 2X 8G (rev 3.0) | € 430,- | € 430,- |
1 | Behuizingen | Cooler Master N400 KKN1 | € 59,- | € 59,- |
1 | Monitoren | Samsung U28E590DS Zilver, Zwart | € 199,90 | € 199,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 82,99 | € 82,99 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 92,65 | € 92,65 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 161,- | € 161,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.352,04 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoop vooral dat ik hiermee de Total War games goed kan spelen, verder zijn de meeste games niet zo heel zwaar.
Ga je overklokken?
nee
Alvast bedankt!