Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• kabhes
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 04-01 21:53
Ik heb een computer gekregen van werk, maar de besturings systeem was voor machines dus ik zette er een schijf in die ik uit oude computer had gehaald met windows 10 er op.

Maar vervolgens kreeg ik geen beeld meer.

beide computers deden het prima hiervoor maar nu krijg ik bij beide geen beeld.

Ik heb overigens mijn beeldscherm getest op mijn laptop en die deed het prima.

Alle reacties

• evilweed
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 04-02 20:51

evilweed

Gaatjes vullen geen praatjes.

En wat gebeurd er zonder hard disk erin?

Wel karig aan informatie ;)

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel

• Ludwig005
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 22:15
een besturingssysteem voor machines??
klinkt vreemd.
En wat gebeurt er als je er een bootmedium(usb-stick of DVD) met OS erin steekt?

• kabhes
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 04-01 21:53
Ik heb net geprobeerd zonder disk er in en hij piept niet en geeft nog steeds geen beeld.

Ik heb ook geen bootmedium usb stick.

• Ludwig005
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 22:15
In het geval van een desktop pc, Kijk nog eens goed of de sata-data en de sata power kabels aan beide kanten zijn aangesloten.

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 22:31

br00ky

Moderator Harde Waren
Zonder specs en fatsoenlijke eigen troubleshooting (een bootable usb stick kan je zo via microsoft aanmaken) is dit topic veel te snel geopend. Werk aan de winkel. Voor de volgende keer Het algemeen beleid #quickstart.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True