Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

volledige schermweergave PDF op iPad sluiten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Jose-T
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 04-01 15:07
Hallo
Ik wil graag een PDF rapport opslaan die is aangemaakt vanuit een webpagina die ik heb toegevoegd aan het beginscherm van mijn iPad. (Het gaat in dit geval om urenregistratie via Time On en Keeping)
De delen knop waar ik kan kiezen wat ik zou willen doen verschijnt echter niet in de PDF omdat deze net als de webpagina automatisch op volledig scherm is geopend, er is dus geen browserbalk weergegeven.
Hoe kan ik deze volledige scherm modus verlaten en/of de PDF opslaan? Ook het sluiten van de PDF en terugkeren naar de pagina is lastig.

...

Relevante software en hardware die ik gebruik:
De software is bijgewerkt naar de laatste versie iOS 13.3
...

Alle webpagina’s die ik heb toegevoegd aan het beginscherm openen zonder adresbalk, Voor de webpagina’s die een pdf rapport kunnen genereren is het opslaan op de iPad of mailen niet mogelijk.
Ik surf zeker al 4 uur over het web, maar heb nog steeds geen oplossing gevonden...
...

Alle reacties

• iAR
  • Registratie: november 2000
  • Nu online
Je hebt een .pdf bestand met een url op je startscherm gezet? Oke, eerst: but why? Voeg hem toe aan iCloud of Boeken. Is handiger.
Verder, je kunt proberen een screenshot te maken, je krijgt dan de keuze om de hele website te doen. Sla die ergens op. Dan heb je een .pdf van de hele site... als het goed is.

Ik heb momenteel geen website die op het homescreen laadt zonder url-bar. Geen idee wat je dan wel of niet kan. (Heb je al onder en boven in het scherm getikt om te zien of er echt geen balk komt?)

Niet meer zo doen he?
Kun je de uren niet meer opnieuw downloaden?

iAR wijzigde deze reactie 13-01-2020 16:53 (6%)

• Vloris
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 08:37
Kun je een linkje niet lang ingedrukt houden en dan kiezen voor ‘openen in Safari’? Dan kun je daarna verder browsen zonder dat je in volledig scherm zit.

En @iAR, misschien moet je even iets beter lezen waar het over gaat... Je trekt nu te snel conclusies.

• iAR
  • Registratie: november 2000
  • Nu online
Vloris schreef op maandag 13 januari 2020 @ 17:00:
Kun je een linkje niet lang ingedrukt houden en dan kiezen voor ‘openen in Safari’? Dan kun je daarna verder browsen zonder dat je in volledig scherm zit.

En @iAR, misschien moet je even iets beter lezen waar het over gaat... Je trekt nu te snel conclusies.
Het is ook een vreemde situatie. Het gaat om een linkje in een webpagina die als snelkoppeling op het homescreen staat. Ik ging er inderdaad vanuit dat je een force press dan wel had geprobeerd. Daar staat gewoon: download gelinked bestand...

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True