Waarom kan je niet de cijfers van je beeldschermen aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsociety59
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22-01 21:19
In Settings?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kx7NsFJ.png

Het linker beeldscherm is het hoofdbeelscherm, de rechter het secundaire beeldscherm. Werkt allemaal prima, geen probleem. Maar waarom blijft die linker dan toch een 2 en die rechter een 1? Het maakt geen zak uit, het heeft totaal geen invloed op de werking, maar ik irriteer me daar soms mateloos aan. Heb geprobeerd de stekkers om te wisselen, alles. Dit blijft het resultaat.

Weet iemand waarom dit is? Of is het een van die raadsels die niemand kan uitleggen en iedereen maar geaccepteerd heeft?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

De volgorde wordt bepaald door de hardware volgorde van je beeldschermadapters.
Je kan beeldscherm 1 gewoon links van 2 slepen hoor :) (maar dan zal je ook de stekkers moeten wisselen)

[ Voor 50% gewijzigd door Microkid op 04-01-2020 13:02 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YRH
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:09

YRH

Als je via het linkerbeeldscherm naar deze instellingen gaat kan je instellen dat dat je hoofdbeeldscherm moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsociety59
YRH schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 13:04:
Als je via het linkerbeeldscherm naar deze instellingen gaat kan je instellen dat dat je hoofdbeeldscherm moet zijn.
Mijn linker beeldscherm is het hoofdbeeldscherm, das het probleem niet. Er is eigenlijk geen probleem. Alleen de manier waarop het aangegeven staat is irritant.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
fsociety59 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 13:18:
[...]

Mijn linker beeldscherm is het hoofdbeeldscherm, das het probleem niet. Er is eigenlijk geen probleem. Alleen de manier waarop het aangegeven staat is irritant.
Ben enorm blij dat dit het gene is waar je je druk over (kan) maken. :P
Dat betekent dat de rest lekker goed gaat. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YRH
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:09

YRH

fsociety59 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 13:18:
[...]

Hoevaak kijk jij naar deze instellingen? Is toch gewoon 1x instellen en dan is het goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:57
Al gedaan wat @Microkid heeft gezegd? 2 verslepen naar rechts van 1 en je kabels omwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 16:49
Je kan dit met een Windows herinstallatie oplossen, echter zoals het nu is kan geen kwaad (tenzij je enorme last hebt van OCD, maar Windows technisch maakt het weinig uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsociety59
Microkid schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 13:01:
De volgorde wordt bepaald door de hardware volgorde van je beeldschermadapters.
Je kan beeldscherm 1 gewoon links van 2 slepen hoor :) (maar dan zal je ook de stekkers moeten wisselen)
Dit werkte inderdaad. Danku.
Pagina: 1