Ervaringen met globalcollect.?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Topicstarter
Ik moet voor iemand iets doen met www.globalcollect.nl Online betalingssysteem. Zij kunnen dingen die bibit niet kan.
Heeft iemand ervaringen met deze jongens? Ik post het hier omdat het gaat om een creditcard app die op een webserver moet komen.

Verwijderd

Geen ervaring mee.. Ik weet alleen dat ik Bibit zelf een zuigsysteem vind.. waarom? Ik heb geprobeert om abonnementen te factureren met Bibit.. helaas niet mogelijk. Tevens betaal je je rot aan allerlij provisies en maandelijkse kosten waar je nauwelijks service voor terugkrijgt.. da's mijn mening althans.

Maar internationale creditcard betalingssystemen zijn er voldoende, de meesten rekenen echter alleen af in dollars en verwachten dat je ook een Amerikaanse bank hebt, anders zaten we al lang bij CyberCash ofzo..

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Topicstarter
Dat bankengedoe is dus waarom ik bij GC terecht ben gekomen. Globalcollect schijnt betalingen te kunnen afrekenen in de currency van een klant. Ergo: een japanner die in japen een creditnummer invult wordt afgerekend in Yens en die Yens worden door GC op een japanse rekening gestort. Ergo wij hebben geen koerskosten.

Heb ook aan buitenlandse bedrijven zitten denken, maar die willen waarschijnlijk amerikaans recht van toepassing laten verklaren en dat is nogal onacceptabel hier.