Is het volgende lijstje een goed voorbeeld van een PC rond 1000 euro:
Dit is een lijst die ik geheel zelf heb samengesteld.
CPU: AMD Ryzen 5 3600 Boxed
Moederbord:Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0)
GPU: MSI GeForce RTX 2060 GAMING Z 6G
BehuizingFractal Design Define S
RAM: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16
Voeding: Corsair RM550x (2018) Zwart
SSD: Intel 660p 1TB
Met een totaal van € 1.008,20
Ik heb een aantal punten waar ik onzeker over ben;
1. Ik wil heel misschien een PC bouwen deze PC wil ik het liefst zo lang mogelijk gebruiken voor gaming en misschien studeerzaken die een eventuele laptop niet aan zouden kunnen. Is deze build hier geschikt voor.
2. Ik dacht dat de stock cooler genoeg zou zijn voor deze build als ik niet ga overklocken. Moet er een andere cpu cooler op of is de stock cooler genoeg.
3. Ik hoorde ook iets over coil whine kan je van tevoren weten of dit invloed heeft op je build of is dit iets waar je proefondervindelijk achter moet komen.
Groetjes Sven
Dit is een lijst die ik geheel zelf heb samengesteld.
CPU: AMD Ryzen 5 3600 Boxed
Moederbord:Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0)
GPU: MSI GeForce RTX 2060 GAMING Z 6G
BehuizingFractal Design Define S
RAM: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16
Voeding: Corsair RM550x (2018) Zwart
SSD: Intel 660p 1TB
Met een totaal van € 1.008,20
Ik heb een aantal punten waar ik onzeker over ben;
1. Ik wil heel misschien een PC bouwen deze PC wil ik het liefst zo lang mogelijk gebruiken voor gaming en misschien studeerzaken die een eventuele laptop niet aan zouden kunnen. Is deze build hier geschikt voor.
2. Ik dacht dat de stock cooler genoeg zou zijn voor deze build als ik niet ga overklocken. Moet er een andere cpu cooler op of is de stock cooler genoeg.
3. Ik hoorde ook iets over coil whine kan je van tevoren weten of dit invloed heeft op je build of is dit iets waar je proefondervindelijk achter moet komen.
Groetjes Sven