Toon posts:

Voodoo + max payne is no go?

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Dit zal wel de zoveelste max payne topic zijn maar goed.
Ik krijg deze game gewoon niet goed afgedraait op een Voodoo3/5 kaart.
Iedere keer knippert het beeld en zitten er van die zwarte balken in.
Ik gebruik de standaarddrivers die op de x3dfx website staan maar zijn er ook andere betere?>?

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 08:27
Op donderdag 02 augustus 2001 15:19 schreef Paashaas het volgende:
Ik gebruik de standaarddrivers die op de x3dfx website staan maar zijn er ook andere betere?>?
Ik speel MP op 800x600 met een voodoo 3 en en cel366. Het draait goed met min details. Oh antwoord op je vraag: ik gebruik de 1.05 drivers. Let wel die kun je alleen op je voodoo3 gebruiken. De V5 heeft andere drivers. (ik ben een beejte verward doordat je het hebt over Voodoo 3/5, die zijn niet hetzelfde)

marco

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, heb het probleem bij de V3 inmiddels al opgelost het draait niet echt super maar ja tis ook een wat ouder kaartje.
Nu alleen de V5 nog ik heb ooit een hoop sites gehad waar je wat nieuwere drivers/patches kan afhalen maar ja die heb ik ook niet meer :(

Verwijderd

probeer 32 bits, ik heb in kwak 3 altijd problemen met v5 op 16 bits.

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 08:27

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 22:06
zet in max payne als je opstart onder options je screen buffer op double in plaats van op triple ... dan moet ie goe draaien op een voodoo5 :)

Verwijderd

Topicstarter
Kee bedankt voor alle tips! :)

Verwijderd

Topicstarter
De game werkt nu "goed" dus goed beeld MAAR, ik wordt er na 5 min uitgeknikkerd naar de windesktop

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:04

GaMeOvEr

Is een hork.

Hint : er is dit : [topic=190963] topic, dat lijkt me wel wat voor jou, ;) gelieve daar verder te gaan. :)

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.