Vraag

• theRTT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-02-2022
Hallo,

Laatst heb ik de Sony WF-1000XM3 oordopjes gekocht, omdat ik de ANC goed kan gebruiken op mijn werk. Ik gebruik op mijn werk een Macbook Pro. Het enige, voor mij grote probleem, is dat mijn oortjes, vooral mijn rechter, bleven uitvallen/haperen. Voor een kleine seconde viel het geluid uit. Echt enorm irritant. Daar heb ik geen 230 euro voor betaald.

Ik heb ze dus terug gestuurd. Ik moet ook vermelden dat ik niet allen met mijn Macbook problemen had. Ook met mijn mobiel had ik haperingen tussendoor. En ja, ik heb ook in de app de voorkeur gegeven aan een stabiele verbinding. Ook heb ik in verschillende ruimtes geluisterd, dus aan omliggende apperatuur kan het niet echt liggen.

Is het het waard om een nieuw paar te halen? Lag het aan mijn oordopjes (misschien gewoon een fabrieksfout)? Of moet ik gewoon wat andere headphones halen? En komt dit jullie bekend voor?

Alvast bedankt!

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:22

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Oordopjes vallen niet onder Consumentenelektronica maar Tablets en Telefoons, ik verhuis het topic de goede kant op: AUD > WAO.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• theRTT
  • Laatst online: 17-02-2022
FeaR schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 14:48:
Oordopjes vallen niet onder Consumentenelektronica maar Tablets en Telefoons, ik verhuis het topic de goede kant op: AUD > WAO.
Is prima! Mijn excuses hiervoor.

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
theRTT schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 13:41:
Hallo,

Laatst heb ik de Sony WF-1000XM3 oordopjes gekocht, omdat ik de ANC goed kan gebruiken op mijn werk. Ik gebruik op mijn werk een Macbook Pro. Het enige, voor mij grote probleem, is dat mijn oortjes, vooral mijn rechter, bleven uitvallen/haperen. Voor een kleine seconde viel het geluid uit. Echt enorm irritant. Daar heb ik geen 230 euro voor betaald.

Ik heb ze dus terug gestuurd. Ik moet ook vermelden dat ik niet allen met mijn Macbook problemen had. Ook met mijn mobiel had ik haperingen tussendoor. En ja, ik heb ook in de app de voorkeur gegeven aan een stabiele verbinding. Ook heb ik in verschillende ruimtes geluisterd, dus aan omliggende apperatuur kan het niet echt liggen.

Is het het waard om een nieuw paar te halen? Lag het aan mijn oordopjes (misschien gewoon een fabrieksfout)? Of moet ik gewoon wat andere headphones halen? En komt dit jullie bekend voor?

Alvast bedankt!
Ik heb ze sinds gisterenavond in gebruik en ervaar helaas hetzelfde. Muziek luisteren gaat redelijk maar en en toe hapert het flink als ik mijn hoofd beweeg. Vanochtend in de auto een telefoongesprek gevoerd en daar waren echt momenten dat het geluid haperde of blikkerig werd. Ik heb een Galaxy S10 dus dat zou normaal gesproken niet het probleem moeten zijn.

Ga nog wat verder testen maar dit verwacht ik niet bij oordopjes van deze prijsklasse.

• agile_tester
  • Laatst online: 18-04 11:39
Gebruiken jullie de laatste firmware?

• XeNeRgY
  • Niet online
agile_tester schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 11:30:
Gebruiken jullie de laatste firmware?
jazeker, die werd gisteren direct aangeboden. ik heb dus geen oud-nieuw vergelijking maar bij nieuwe firmware hapert het.

• Swurgin
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 31-05 10:35
Ik gebruik ze niet heel vaak, maar die paar uur dat ik ze gebruikt heb, heb ik totaal geen problemen ervaren.
Ik gebruik ze wel alleen voor muziek via mijn telefoon (Google Pixel 4 XL), want volgens mij werken ze niet lekker met WIN10 (heb ik gelezen).

"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)

• XeNeRgY
  • Niet online
Ik heb de Jabra Elite 75 als vervanger genomen. Die hebben nog 0x gestoord op de iPad en Galaxy S10. Dus het lag wel degelijk aan de Sony.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee