"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Veel Succes !
Verwijderd
Hij draait nu 1600 * 1200 op 76 Hz.
Het beeld is heel scherp --> een vriend van mij heeft een iiyama vision master pro 450 , maar deze is echt veel scherper

Het enige nadeel is dat het een bol beeld is, (kan ook niet anders voor die prijs)
zelf dacht ik dat een plat beeld veel mooier zou zijn, maar het valt eigenlijk wel mee.
Hij was op deze review van zdnet als beste uit een test van 37 monitoren gekomen. (waaronder dan vision master pro, die bijna 500 piek duurder is)
Lees de review en denk d'r eens over na, want ik kan je hem van harte aanbevelen.
Koop een SOny Trinitron monitor... moet te doen zijn voor die prijs
Stop de genocide! Dood aan de MierenEters!!!
Verwijderd
Ik heb een banshee
Donderdag krijg ik trouwens mijn geforce 2 MX van ASUS
Samsung 19" SyncMaster 950PT FL 990,-
Philips 19" 109S FL 1068,-
Panasonic 19" SL90i FL 999,-
Likom 19" K9033LD FL 811,-
LG 19" CS990C FL 845,-
LG 19" 995E FL 938,-
Hansol 19" 900 A FL 722,-
Hansol 19" 900P FL 797,-
Hansol 19'' 910A FL 727,-
FI-T.COM 19 INCH Monitor 1995M FL 879,-
Daewoo 19" CMC 901D FL 925,-
CTX 19" VL950ST FL 991,-
CTX 19" VL950T FL 705,-
Belinea 19" 106020 FL 887,-
Belinea 19" 106030 FL 925,-
Target 19" X-19 FL 849,-
TCO 19" FL 849,-
Dit zijn dus mijn opties, welke hiervan raad je aan???
Hansol is ook wel errug goedkoop!!!
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
dan wordt het dus de LG!!
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Verwijderd
Model: S900MT1 Prijs: fl. 890,00 incl. BTW.

Wat is de dotpitch en andere specs van die nieuwe pyama?
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik zal em zeker een keer willen zien, stel je voor dat hij evengoed presteert als een sony die 2x zo veel kost.
Niet op voorraad.
Niet op voorraad.
bij Bolder Hardware
( http://www.hard-ware.nl / )
Je kan niet voor een ander zeggen of een monitor goed of slecht is eigenlijk.
- IIyama Visionmaster Pro 450
- Nokia 920C
Ennuh, als je de LG boven een de Visionmaster Pro 450 verkiest zou ik toch maar eens gaan denken aan een nieuwe videokaart inderdaad.
Verwijderd
ik kan me iets herrineren dat de CT die ooit heeft getest in een monitoren test. was iets van meest voordelige keus ofzo neit super beeld maar op goed genoeg ofzo. maar dan nog voor 700 piek koop je net een aardige 17"
mm moet ik toch eens over na gaan denken.
thaVinNy
Enorm KUTBEELD geven die dingen....
enIk heb de LG Studioworks 995E gekocht en ik ben er héél erg blij mee. Ik heb hem in Duitsland gekocht voor 800 mark (dat werd dan 900 gulden) en dat is goedkoper dan je hem in Nederland kan krijgen.
Hij draait nu 1600 * 1200 op 76 Hz.
Het beeld is heel scherp --> een vriend van mij heeft een iiyama vision master pro 450 , maar deze is echt veel scherper
DUH!!! 2d van nVIdia kaarten ZUIGT, en die van 3Dfx is redelijkt tot goed.Hij heeft een tnt 2
Ik heb een banshee
ok, NOG 1 KEER:
JE KAN ALLEEN EERLIJKE TESTEN MET MONITOREN DOEN OP HETZELFDE SYSTEEM!
Stop de genocide! Dood aan de MierenEters!!!
Ik heb zelf thuis een Philips 107B en daar ben ik na 5 jaar nogaltijd zeer zeer tevreden over.
Ik zou alleen weg blijven bij die 10xS serie van Philips. Ik gebruik nu op mijn werk een 107S en ik vind het een goedkoop klote ding. Hij trilt ENORM in de rechterbovenhoek.. omgewisseld en nu heb had ik er 1tje die overal trilde...dan maar weer terug gewisseld.. (ja refreshrates staan goed, kaart is een Matrox G200.. geven behoorlijk aardig 2D beeld).
Zijn die Sony 19" monitoren goed? Zagen er wel mooi uit toen ik ze in een winkel zag staan..? Of zou ik misschien maar naar 21" moeten .. maar past nie echt meer op mijn buro
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik heb inmiddels de volgende gegadigden
Sony 19" G400
Eizo 19" F730, is dit trouwens een platte, site van Eizo noemt daar niks over.
Niet op voorraad.
Niet op voorraad.
echt super scherp beeld!!!
Wat een vooruitgamng trouwens van 15" naar 19"!!!
En wat een last voor m'n buro!!

P.S. dit is ism een Geforce!!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X